طی پیام‌های جداگانه‌ای صورت گرفت؛

تسلیت سرلشکر صفوی به خانواده‌های سردار شعبانی و حسینعلی عظیمی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت سردار ناصر شعبانی و حسینعلی عظیمی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ - 16March 2020

تسلیت سرلشکر صفوی به خانواده‌های سردار شعبانی و مهندس عظیمیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی از فرماندهان دفاع مقدس و حسینعلی عظیمی از پیشکسوتان جهادگر و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ را تسلیت گفت.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

خانواده محترم مرحوم مهندس حسینعلی عظیمی
سلام علیکم

خبر درگذشت همرزم عزیزم مهندس حسینعلی عظیمی پیشکسوت جهادگر و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد واصل و موجب تألم خاطر گردید.

فقدان آن عزیز سفر کرده که از بنیان‌گذاران جهاد سازندگی بود و در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای را در معاونت فرماندهی قرارگاه مهندسی کربلا و سازماندهی و طراحی و ساخت بسیاری از دستاورد‌های چشمگیر مهندسی جنگ، مانند پل بعثت ارائه نمود و مفتخر به جانبازی در این مسیر پر افتخار گردید و پس از پایان جنگ همچنان در عرصه مبارزه با محرومیت در روستا‌ها فعال و فعالیت‌های خود را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی متمرکز کرده بود، ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی‌یابد.

بی شک خدمات عزیزان جهادگری همچون مرحوم مهندس حسینعلی عظیمی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در جبهه‌های مختلف محرومیت‌زدایی در تاریخ ثبت و یاد این قهرمانان ملی از یاد‌ها فراموش نخواهد شد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده آن مرحوم و سایر بازماندگان و عزیزان جهاد نصر و جهاد سازندگی در دفاع مقدس و همرزمان قدیمی تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین تو‌أم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا»

«بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

خانواده محترم مرحوم سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی
سلام علیکم

خبر درگذشت همرزم عزیزم سردار سپاه اسلام، سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و طلایه‌داران دفاع از انقلاب اسلامی و ایران عزیز واصل و موجب تألم خاطر گردید.

نقش‌آفرینی‌های این سردار سرافزار در جبهه‌های مختلفی همچون صحنه‌های مختلف دفاع مقدس و مبارزه با جبهه نفاق و ضد انقلاب و پاسداری و صیانت از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی در قامت فرمانده استوار، شجاع و انقلابی و در سال‌های اخیر حضور در میدان مبارزه علمی و فضای دانشگاهی همیشه در اذهان و یاد‌های همرزمان و دوست داران انقلاب اسلامی می‌ماند و فقدان سرداری همچون مرحوم شعبانی ضایعه جبران‌ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی‌یابد.

اینجانب این مصیبت وارده را به خانواده آن مرحوم و همرزمان دفاع مقدس و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین تو‌أم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا»

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار