منتخب مردم بوشهر در مجلس یازدهم شورای اسلامی:

حضور نیروهای جهادی تداوم‌بخش حرکت انقلاب است

«عبدالکریم جمیری» با بیان اینکه قطعاً جهادگران در آرامش مردم جامعه سهیم هستند، گفت: تا زمانی که نیروهای جهادی در صحنه هستند، حرکت روی به جلوی انقلاب ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۸۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ - 16March 2020

حضور نیروهای جهادی تداوم‌بخش حرکت انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» منتخب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم شورای اسلامی عصر امروز در بازید از کارگاه تولید ماسک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن قدردانی از سردار «کفاش» و نیروهای جهادی اظهار داشت: میدان، میدان جهادی است و این برهه زمانی یک آزمایش الهی است که امیدواریم سربلند و پیروز از آن بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه تا زمانی که این ویروس ریشه‌کن شود، نیروهای انقلابی در میدان خواهند ماند، گفت: اجر و پاداش جهادگران همانند جهاد در راه خداست.

منتخب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم شورای اسلامی با قدرانی از تلاش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زمینه تأمین فضای این کارگاه خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با مدیریت جهادی پرورش و رشد یافته است.

جمیری با اشاره به اینکه جنس این نظام جهادی است، خاطرنشان کرد: پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران از جنس مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه موانع و مشکلات انقلاب با تفکر جهادی پیش رفته است، گفت: نیروهای جهادی همیشه در میدان عمل حضور دارند.

منتخب حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم شورای اسلامی بابیان اینکه قطعاً جهادگران در آرامش مردم جامعه سهیم هستند، تصریح کرد: تا زمانی که نیروهای جهادی در صحنه هستند، انقلاب حرکت رو به جلوی خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها