رئیس دیوان عالی کشور مطرح کرد؛

ساماندهی زندانیان برای تولید ماسک و دستکش

رئیس دیوان عالی کشور پیشنهاد داد برخی از زندانیانی که پیش از این در کارگاه‌های توانمندسازی زندان‌ها مشغول کار تولیدی بوده‌اند، در راستای تولید ملزومات این روز‌های کشور برای مقابله با کرونا ساماندهی شوند.
کد خبر: ۳۸۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ - 16March 2020

ساماندهی زندانیان برای تولید ماسک و دستکشبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضوی مقدم» رئیس دیوان عالی کل کشور در نشست مسوولان عالی قضایی با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضایی با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی، خواستار تعیین مهلت برای افرادی شد که ممکن است کالای مورد نیاز مردم را همچنان در انبار نگه داشته باشند تا با خود اظهاری، هم کالای آن‌ها طبق روال وارد بازار شود و هم از برخورد قانونی و مصادره انبار‌های آن‌ها جلوگیری شود.

وی همچنین پیشنهاد داد زندانیانی که شرایط دریافت مرخصی را نداشته و پیش از این در کارگاه‌های توانمندسازی زندان‌ها مشغول کار تولیدی بوده اند، برای تولید ملزومات این روز‌های کشور برای مقابله با کرونا، از جمله ماسک، دستکش و لباس ساماندهی شوند.

حجت‌الاسلام رئیسی نیز در واکنش به پیشنهاد فعال‌سازی کارگاه‌های اشتغال سازمان زندان‌ها برای تولید ملزومات پزشکی مورد نیاز مردم در این روزها، به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد زمینه‌های اجرای این اقدام را بررسی و در صورت امکان شرایط عملیاتی شدن آن را فراهم کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار