سرهنگ نصیری:

بیش از ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در بین مردم پیرانشهر توزیع شده است

فرمانده سپاه پیرانشهر گفت: سپاه پیرانشهر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدام به توزیع بیش از ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در بین مردم این شهرستان کرده است.
کد خبر: ۳۸۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ - 16March 2020

بیش از ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در بین مردم پیرانشهر توزیع شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «قاسم نصیری»، فرمانده سپاه پیرانشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در راستای مبارزه با کرونا سپاه در کنار مردم بوده و با همکاری سایر دستگاه‌های در ضدعفونی معابر عمومی و شناسایی مناطق آلوده نقش مهمی ایفا می‌کند، اظهار داشت: این اقدامات تا قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سپاه پیرانشهر اقدام به توزیع بیش از ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در بین مردم این شهرستان کرده است، افزود: برای مقابله با ابین بیماری رعایت موارد بهداشتی از جمله استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای گندزادیی سطوح از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه پیرانشهر با بیان اینکه با توجه به کمبود مواد ضدعفونی کننده در ابتدای شیوع این بیماری برخی در سطح شهرستان در خرید و دسترسی به این مواد با مشکل مواجه بودند برای همین منظور سپاه با استفاده از ظرفیت خود وارد میدان شده و سعی کرد تا بخشی از این کمبودها را جبران کند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با این بیماری آگاهی دادن به مردم اهمیت بالایی دارد، عنوان کرد: سپاه پیرانشهر در این راستا بیش از یک هزار بروشور آموزشی مقابله با کرونا تهیه و در بین مردم توزیع کرده است و همچنین تعدادی از بسیجیان این شهرستان با تولید محتواهایی سعی در اطلاع رسانی به مردم در فضای مجازی را دارند.

سرهنگ نصیری با اشاره به اینکه در آستانه عید برخی از کسبه و مردم به خاطر شیوع کرونا متحمل ضرر اقتصادی شدند، خاطرنشان کرد: برای همین منظور برای کمک به اقشار کم‌درآمد اقدام به توزیع ۴۰۰ بسته مواد غذایی شامل گوشت، برنج و روغن و کنسروجات کرده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار