تظاهرات لبنانی‌ها در محکومیت حکم آزادی جاسوس رژیم صهیونیستی

روز گذشته اسرای آزاد شده لبنانی در محکومیت صدور حکم آزادی عامر الفاخوری مقابل دادگاه نظامی این کشور دست به یک تجمع اعتراض‌آمیز زدند.
کد خبر: ۳۸۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ - 17March 2020

برگزاری تظاهرات در محکومیت حکم آزادی جاسوس رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، روز گذشته پس از اینکه دادگاه نظامی لبنان حکم آزادی «عامر الفاخوری» جاسوس رژیم صهیونیستی را صادر کرد٬ اسرای آزاد شده در محکومیت این حکم٬ یک تجمع اعتراض‌آمیز در مقابل این دادگاه برگزار کردند.

«عباس قبلان» یکی از اسرای آزاد شده تصریح کرد: حکم آزادی فاخوری یک رسوایی بزرگ بوده و همه عرف‌های قانونی و اخلاقی را به‌شکلی بی‌سابقه زیر پا گذاشت؛ قصاب اردوگاه الخیام با پوشش و حمایت‌های سیاسی آزاد شد.

دادگاه نظامی لبنان در بیانیه‌ای با اعلام آزادی عامر الیاس الفاخوری، احکام صادره قبلی درباره وی را شامل گذشت زمان و باطل عنوان کرد.

در همین حال، حزب‌الله لبنان حکم دادگاه نظامی این کشور برای آزادی عامر الفاخوری را تصمیمی اشتباه و تحت فشار‌های تهدیدآمیز آمریکا توصیف کرد.

حزب‌الله در بیانیه خود با بیان اینکه از روز بازداشت الفاخوری، فشار‌ها و تهدید‌های آمریکا برای آزادی وی آغاز شد، افزود: متاسفانه فشار‌های آمریکا نتیجه داده و دادگاه نظامی لبنان حکم اشتباه آزادی قصاب الخیام را صادر کرد.

الفاخوری جنایات زیادی را در حق اسرا مرتکب شده به‌طوریکه به قصاب الخیام معروف است، پیش‌تر اخباری در خصوص تلاش سفارت آمریکا در بیروت برای فراری دادن الفاخوری به خارج کشور منتشر شده بود.

عامر الفاخوری فرمانده نظامی زندان مخوف و مشهور «خیام» در زمان اشغالگری رژیم صهیونیستی در لبنان، اخیراً به این کشور بازگشت.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار