حجت‌الاسلام موسوی لارگانی مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل پرونده «جنایت علیه بشریت» برای آمریکا در زمینه تحریم دارویی علیه ایران

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا باید از سیاسی کردن کرونا دست بردارد، گفت: تمام کشورهایی که از هراس قطع ارتباط با آمریکا در حوزه دارو هم راستای تحریم‌های آمریکا گام بر می‌دارند، در جنایت آمریکا علیه بشریت دخیل هستند.
کد خبر: ۳۸۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 17March 2020

ضرورت تشکیل پرونده «جنایت علیه بشریت» برای آمریکا در زمینه تحریم دارویی ایرانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به وضعیت تحریم دارویی ایران در شرایط مبارزه با ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: آمریکا در رفتاری دوگانه از یک طرف ایران را تحریم دارویی می‌کند و از طرف دیگر مدعی می‌شود که حاضر به ارسال کمک به ایران است، به کمک آقای ترامپ احتیاجی نیست و سعی نکنند با این ادعاها از اتهام جنایت علیه بشریت که داغی همیشگی بر پیشنانی آمریکا است، بکاهند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی آمریکا با بیان این که باید از سیاسی کردن کرونا دست بردارد تاکید کرد که تمام کشورهایی که از هراس قطع ارتباط با آمریکا در حوزه دارو هم راستای تحریم‌های آمریکا گام بر می دارند، در جنایت آمریکا علیه بشریت دخیل هستند.

وی همچنین گفت: نهادهای بین‌المللی پرونده «جنایت علیه بشریت» برای آمریکا در حوزه تحریم دارویی ایران تشکیل دهند.

موسوی لارگانی در اینباره تاکید کرد: متاسفانه نه تنها آمریکا ایران را تحت تحریم دارویی قرار داده بلکه کشورهای اروپایی و برخی دیگر از کشورها نیز از هراس قطع ارتباطات اقتصادی با آمریکا از این تحریم‌ها پیروی می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که جامعه بین الملل ملزم به تبعیت از این تحریم‌ها نیست، گفت: این تحریم‌ها توسط آمریکا اعمال شده نه شورای امنیت و رفتاری که اروپا در قبال این تحریم‌ها نشان می‌دهد، آن هم در شرایطی که الزامی به پیروی از آن‌ها ندارد تاسف برانگیز است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار