سردار مهری تشریح کرد؛

عملکرد پلیس فرودگاه‌های کشور در سال ۹۸

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اعلام آمادگی حداکثری پلیس فرودگاه‌ها در تأمین نظم و امنیت حوزه استحفاظی به تشریح فعالیت‌های یک ساله این پلیس در سال جاری پرداخت.
کد خبر: ۳۸۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ - 17March 2020

عملکرد پلیس فرودگاه‌های کشور در سال ۹۸به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسن مهری» فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: پلیس فرودگاه‌های کشور همزمان با شیوع ویروس کرونا با رعایت اصول بهداشتی، آمادگی کامل در حفظ نظم و امنیت فرودگاه‌ها را بر عهده دارد و بحمدالله عملکرد پلیس در فرودگاه‌های سراسر کشور در بازه زمانی سال ۹۸ بسیار مطلوب است.

وی ضمن قدردانی از مجاهدان عرصه سلامت از تمامی هموطنان درخواست کرد که برای مقابله با ویروس کرونا به توصیه‌های پزشکان و متخصصان توجه و با اجتناب از سفر‌های غیرضروری، زمینه لازم برای سلامت یکایک شهروندان را نیز فراهم کنند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرز‌های هوایی، پلیس فرودگاه توانسته به افزایش ۷۴ درصدی کشف کالا و ارز قاچاق به ارزش یک‌هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته دست یابد.

وی با اعلام اینکه در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر در مرز‌های هوایی با افزایش ۸۲ درصدی کشفیات مواجه هستیم، تصریح کرد: مأموران پلیس فرودگاه‌های کشور در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر موفق به کشف یک تن و ۴۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر قبل از ترانزیت از مرز‌های هوایی کشور شدند.

سردار مهری تعداد افراد دستگیرشده در ارتباط با قاچاق کالا را ۲ هزار و ۷۵۱ نفر، افراد دستگیرشده در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را ۹ هزار و ۱۰۰ نفر و تعداد افراد دستگیرشده برای سایر جرایم را یک‌هزار و ۳۳۹ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار