نامه‌های آسمانی شهدای البرز (۵)

از شما می‌خواهم تقوا را سرلوحه همه کار‌های تان قرار دهید

شهید علی بهشتی در وصیت نامه‌اش می‌گوید: از شما می‌خواهم تقوا را سرلوحه همه کار‌هایتان قرار دهید و به جنگ و ستیز با شیطان برخیزید و این را بدانید که اگر شهیدان نباشند، ولی خدا و ارواح پاک آن‌ها ناظر اعمال و رفتار شماست.
کد خبر: ۳۸۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ - 24March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، دانش آموز بسیجی شهید «علی بهشتی» در آخرین نامه اش خطاب به خانواده اش چنین می گوید:

بسمه تعالی

برخی از مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهدی که با خدا بستند، کاملاً وفا کردند، تا در راه خدا شهید شدند و برخی به انتظار فیض شهادت مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند. (سوره احزاب)

من، علی  بهشتی، فرزند مراد، شماره شناسنامه 8703، صادره از کرج، وصیت می کنم؛ اینجانب شیعه علی (ع) هستم و مفتخر به این مقامم که شیعه زاده گشته ام و شیعه شهید می شوم.

با سلام و درود به محضر حضرت بقیة الله اعظم (اروحنا فدا) منجی بشریت و نایب حقیقی او، امام خمینی و با سلام و درود فراوان به ارواح طیبه خفته از صدر اسلام تا کنون و سلام به خانواده های گرامی ایشان و با سلام گرم و پر از محبت به  پدر و مادر عزیزم. امیدوارم که ان شاالله  مرا ببخشید و از این که نتوانستم به شما خدمتی کرده باشم مرا حلال کنید. هم اکنون که نشسته ام  و آخرین  نامه خود ( نامه شهادت ) را برای شما می نویسم، قلبم شکسته  و دست هایم سست  شده که چگونه جواب این همه خوبی های شما را بدهم؛ زیرا بسیار بسیار گناه کرده ام و جز ناسپاسی شما کاری نکرده ام.

پدر و مادر و برادرانم، امیدوارم که از این خون من سوء استفاده نکنید؛ این را می دانم که شما چنین نیستید؛ ولی شما هم می دانید که من الان نصیحت نمی کنم؛ بلکه این وصیت من است و از شما می خواهم تقوا را سرلوحه همه کارهای تان قرار دهید و به جنگ و ستیز با شیطان برخیزید و این را بدانید که اگر شهیدان نباشند، ولی خدا و ارواح پاک آن ها ناظر اعمال و رفتار شماست، پس سعی کنید از گناه به خصوص غیبت و دروغ خودداری کنید.

در ضمن، سخنی هم با کلیه دوستان و آشنایان و رفقا دارم و این که از شما به عنوان وصیت خواهش می کنم که همه بدون استثنا به جبهه جنگ حق علیه خصم بروید و امام را تنها نگذارید. حال، از شما می خواهم که اگر جنازه ام به دست تان رسید، عزاداری مختصری بر پا دارید؛ زیرا که دوستان من هنوز جنازه های شان در بیابان های غرب و جنوب کشور در زیر باران تیر و خمپاره مانده و هم چنان که شما مشتاق دیدار من هستید، پدران و مادران و خواهران و برادرانی هم به انتظار دیدن روی جوانان شان هستند.

در پایان، از پدر و مادر عزیزم می خواهم که جنازه من را در هر کجا که خودتان راحت تر هستید، دفن کنید که موجب زحمت شما را فراهم نکند و هر موقعی که به بهشت زهرا(س) می روید، سلام مرا به شهیدان و به خصوص شهدای گمنام برسانید و هم چنین 20 روز، روزه و نماز قضا دارم که برایم انجام دهید.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

به امیـــد پیــــروزی رزمنــــــــدگان اسلام

 

* زندگی نامه:

نام شهید: علی بهشتی

تاریخ تولد: 13 آبان 1346

تاریخ شهادت: 4 اسفند 1362

نوع عضویت: بسیجی

نوع شغل: دانش آموز

محل شهادت: جزیره مجنون

محل مزار: مفقودالاثر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها