فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خبر داد؛

آغاز رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان خوزستان برای مبارزه با کرونا

سردار حسن شاهوارپور گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان و نیروهای داوطلب مردمی در قالب یک هزار و ۵۱۷ گروه در یک عملیات هماهنگ برای کمک به نیروهای تلاشگر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران وارد میدان شدند.
کد خبر: ۳۸۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ - 18March 2020

رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان خوزستان برای مبارزه با کرونا

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان امروز در رزمایش بزرگ بسیجیان و پاسداران قرارگاه جهادی شفا برای ضدعفونی معابر عمومی و مناطق مسکونی و تجاری در استان اظهار داشت: این روزها برخلاف تبلیغات دشمن نیروهای مخلص سپاه و بسیج برای یاری رساندن به مردم استان خوزستان وارد میدان شده و ضدعفونی و پاکسازی معابر و محل های پر تردد را آغاز کرده اند.

وی افزود: اکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از بسیجیان و نیروهای داوطلب مردمی در قالب یک هزار و ۵۱۷ گروه در یک عملیات هماهنگ برای کمک به نیروهای تلاشگر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران وارد میدان شدند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: بسیجیان به عنوان امت حزب الله همبستگی خود را برای کمک به جامعه پزشکی استان اعلام کرده و تا ریشه کن شدن این ویروس نامیمون پای کار هستند.

وی تصریح کرد: این عملیات در سه نقطه از شهرستان اهواز و برخی نقاط استان به صورت همزمان آغاز شده و امید است با یک حرکت فراگیر در کنار مردم بتوانیم با این ویروس به خوبی مقابله کنیم.

سردار شاهوارپور گفت: شرط شکست این ویروس حضور جهادی، فعال و آفندی است و اگر منفعلانه با آن برخورد کنیم، بی شک آسیب های ما بیشتر خواهد شد.

رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان در قالب یک هزار و ۵۱۷ گروه به منظور ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری سطح استان و بخصوص نواحی شرقی و غربی اهواز از شامگاه سه شنبه آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها