دبیرخانه آستان مقدس حسینی (ع) خبر داد؛

احتمال استفاده آمریکایی‌ها از سلاح بیولوژیکی یا شیمیایی در حمله به فرودگاه کربلا

دبیرخانه آستان مقدس حسینی (ع) احتمال استفاده تروریست‌های آمریکایی از سلاح بیولوژیکی یا شیمیایی در حمله اخیر به فرودگاه در حال احداث کربلای معلی را بعید ندانست.
کد خبر: ۳۸۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ - 18March 2020

احتمال استفاده آمریکایی‌ها از سلاح بیولوژیکی یا شیمیایی در حمله به فرودگاه کربلابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری المعلومه، دبیرخانه آستان مقدس حسینی (ع) در بیانیه‌ای اعلام کرد به تماس‌های خود با برخی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی دیگر برای افشای احتمال استفاده آمریکایی‌ها از سلاح بیولوژیکی یا شیمیایی در بمباران فرودگاه بین‌المللی کربلای معلی ادامه می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: دبیرخانه آستان مقدس حسینی (ع) و شرکت طیبه کربلا که شرکت پیمانکار پروژه فرودگاه کربلاست، با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی برای افشای احتمال وجود سلاح بیولوژیکی یا شیمیایی در حادثه بمباران فرودگاه بین المللی کربلا از سوی آمریکا در تماس است.

دبیرخانه آستان مقدس حسینی (ع) پیش‌تر به‌صورت رسمی از جنین هینین پلاسخارت نماینده سازمان ملل در عراق دعوت کرده بود از فرودگاه در حال احداث کربلا که هدف حملات جنگنده‌های آمریکایی در صبح جمعه گذشته قرار گرفته بود، بازدید کند.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار