سردار ناظری خبر داد؛

کشف بیش از ۲ تُن تریاک و مرفین در «فهرج»

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر یک سال گذشته به میزان دو تُن و ۹۳۵ کیلوگرم تریاک و مرفین در عملیات پلیس فهرج خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 18March 2020

کشف بیش از ۲ تُن تریاک و مرفین در فهرج استان کرمانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس استان در کنار طرح‌ها و تدابیر ایام پایانی سال و مقابله با ویروس کرونا در انجام یکی از مأموریت‌های اصلی خود نیز خوش درخشید و با اشراف اطلاعاتی ضربه بزرگی به سوداگران مرگ وارد کرد.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج که از مناطق ورودی شرق استان محسوب می‌شود، بامداد امروز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه تانکر حمل سوخت را در محور مواصلاتی «زاهدان - فهرج» متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: قاچاقچیان به‌صورت بسیار حرفه‌ای حدود سه تن مواد مخدر را در این تانکر جاسازی کرده بودند که با هوشیاری و تلاش مأموران، از آن دو هزار و ۶۷۴ کیلوگرم تریاک و ۲۶۱ کیلوگرم مرفین کشف شد.

سردار ناظری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان و افراد مرتبط با این محموله قصد داشتند این مواد را در ایام پایانی سال از شرق کشور به سایر استان‌های مرکزی منتقل کنند که بحمدالله در سایه رحمت و نصرت الهی و با عنایات خاص شهدای عزیزمان و هوشیاری همیشگی پلیس، موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند و قطعاً با رصد اطلاعاتی انجام شده در ادامه نیز باید منتظر ضربات سنگین‌تری از سوی خادمان نظم و امنیت باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار