اعلام آمادگی بانوان حوزوی برای همکاری با مدافعان سلامت

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اهدای تقدیرنامه و شاخه‌های گل به رییس بیمارستان شهید صدوقی (ره) یزد از اعلام آمادگی این حوزه برای همکاری با مدافعان سلامت خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ - 18March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام‌ «محمد کارگر شورکی» با ارسال و اهدای شاخه‌های گل برای مدافعان سلامت در بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی (ره) یزد در تقدیرنامه‌ای که برای دکتر حسین سلیمانی رییس این بیمارستان ارسال‌ شد، آورده است: سلام و درود این‌جانب و همکارانم در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و 24 مدرسه علمیه و مرکز پژوهشی خواهران را پذیرا باشید و به پزشکان ارجمند، پرستاران گرامی و کارکنان خدوم بیمارستان شهید صدوقی (ره) یزد نیز ابلاغ نمایید.

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد، مدافعان سلامت را که با سعه‌صدر، حس نوع‌دوستی و به‌صورت جان‌برکف در این میدان خدمت می‌کنند؛ همچون جهادگران دوران دفاع مقدس خواند و افزود: با نهایت ایثار و ازخودگذشتگی در مقابله با ویروس کرونا، اهتمام می‌ورزید و در حال دفاع از سلامت جامعه هستید که به اقتضای وظیفه و به مصداق «من لم یشکر المنعم من المخلوقین، لم یشکر الخالق» باکمال ارادت و تواضع از شما بزرگواران تشکر و قدردانی می‌نماییم.

در بخش دیگر این تقدیرنامه آمده است: به‌یقین این روزهای سخت، سپری خواهد شد؛ اما ایثار و فداکاری شما مدافعان سلامت، برای همیشه ماندگار خواهد ماند و در نزد خداوند حکیم مأجور خواهید بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار امیدواری کرده است: امید است با عنایات خاصّه الهی و توجّهات ویژه حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) و تلاش مدافعان سلامت و همچنین درایت و همکاری مردم عزیز با عمل به توصیه‌های متخصصان و دلسوزان خود، در آینده‌ای نزدیک، شاهد روزهایی سرشار از آرامش و عافیت باشیم.

کارگر شورکی به رییس بیمارستان شهید صدوقی (ره) اعلام کرده است: به استحضار می‌رسانم طلاب حوزه علمیه خواهران استان یزد برای همکاری و همیاری هر چه بیشتر با کارکنان خدوم آن مجموعه اعلام آمادگی نموده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها