برگزاری جلسه هم اندیشی و تقویت فضای مجازی حوزه دفاع مقدس در خوزستان

جلسه هم اندیشی و تقویت فضای مجازی حوزه دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با دعوت از «صادق شاهوارپور» مسئول فضای مجازی سپاه خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 18March 2020

برگزاری جلسه هم اندیشی و  تقویت فضای مجازی حوزه دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم اندیشی و راهبردی تقویت فضای مجازی حوزه دفاع مقدس امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با دعوت از «صادق شاهوارپور» مسئول فضای مجازی سپاه خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به ضرورت و اهمیت پرداختن و تقویت رسانه های نوین اشاره کرد و اظهار داشت: دنیای امروز روی محور تبلیغات و فضای رسانه ای می چرخد.

وی افزود: در همه حوزه ها به خصوص در بحث رسانه و مهمتر از آن در فضای مجازی باید به روز باشیم تا از قافله دنیای رسانه های نوین عقب نمانیم.

سردار یوسفی ادامه داد: همانگونه که با اتکا به نسل جوان و انقلابی مان توانستیم در بحث هوافضا، تکنولوژی، نانو و بسیاری مباحث علمی دیگر به رتبه های برتر دنیا برسیم باید در حوزه دیجیتال رسانه ای و تبلیغات ارزشی و معنوی نیز در دنیا سرآمد باشیم و همچون دیگر صحنه ها مشت محکمی بر دهان امپراطوری رسانه ای استکبار بزنیم.

در ادامه جلسه «صادق شاهوارپور» ضمن تشریح فضای رسانه ای موجود و ضرورت اتحاد رسانه ای و تقویت محتواسازی در حوزه های ارزشی به خصوص دفاع مقدس گفت: به لطف خدا و همت بچه های انقلابی در عرصه تولید محتوا کارهای فاخری انجام شده اما بنا به ضرورت و فعالیت انبوه رسانه های غربی به هیچ وجه کافی نیست و باید برای حفظ سنگر رسانه ای به تقویت هم بپردازیم تا بتوانیم در مقابل بمباران های محتوایی و حاشیه ساز دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب سد محکمی بسازیم تا جوانان عزیز ما کمتر در معرض آسیب های ناشی از این تهاجمات قرار بگیرند.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با اداره کل خوزستان در حوزه تولید و انتشار محتوای فرهنگی دفاع مقدس گفت: در اولین قدم مشترک نسبت به بحث آموزش در این زمینه همکاری های مشترکی را انجام خواهیم داد تا سربازان یا افسرانی توانمند در حوزه رسانه به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار