سرهنگ بهرامی تشریح کرد؛

عملکرد پلیس امنیت اقتصادی در سال ۹۸

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن تشریح عملکرد این پلیس در سال جاری، از اجرای ۱۸ مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی شش هزار میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ - 18March 2020

عملکرد پلیس امنیت اقتصادی در سال ۹۸/ کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ هزار میلیارد ریالبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «سهراب بهرامی» جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح عملکرد یک ساله پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از اجرای ۱۸ مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی شش هزار میلیارد ریال و همچنین از اجرای طرح ویژه مقابله با قاچاق کالای ممنوعه با اولویت مواد محترقه، در ۷۲ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.

وی ادامه داد: در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در مجموع تعداد ۱۱ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۹۹۵ عدد انواع مواد محترقه، ۱۰ هزار و ۷۹۵ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و الکل، حدود ۲۰ هزار قلم اقلام پزشکی، تعداد ۶۹۲ هزار و ۵۹۹ قلم دارو، سه هزار و ۵۵۹ عدد انواع تجهیزات ماهواره و سه هزار و ۴۳۷ رأس دام کشف شده است.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی ناجا همچنین در ادامه عنوان کرد: تعداد دو میلیون و ۶۲ هزار و ۴۴۴ نخ سیگار، ۲۶۲ هزار و ۹۶۶ لیتر فرآورده‌های نفتی، ۱۰ هزار و ۹۰۹ دستگاه لوازم خانگی، یک میلیون و ۵۳ هزار و ۹۰۶ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک دستگاه خودروی قاچاق، ۳۲۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به همراه مقادیر زیادی چای، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی و... به ارزش تقریبی ۹۹۴ میلیارد و ۳۸۶ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۷۱۲ ریال کشف شده است.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: در این رابطه تعداد ۸۴۱ نفر متهم دستگیر، ۸۰۴ فقره پرونده تشکیل، تعداد ۴۲۵ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و تعداد هفت باند قاچاق نیز متلاشی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار