تقدیر مدیر کل حفظ آثار یزد از زحمات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در مقابله با ویروس کرونا

سرهنگ «منصور زارع» مدیر کل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس یزد طی پیامی از زحمات شبانه روزی «محمدرضا میرجلیلی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و پرسنل خدوم این مجموعه برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۸۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ - 18March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد طی پیامی از زحمات شبانه روزی «محمدرضا میرجلیلی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و پرسنل خدوم این مجموعه برای مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

متن این تقدیر نامه به شرح ذیل است: «با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و درود و تحیات الهی، با احترام. بدینوسیله بر خود لازم می دانم از تمامی تلاش های جنابعالی و کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش حوزه بهداست و درمان که به صورت شبانه روزی، خود را وقف آرامش و سلامت هم میهمان هزیز نموده اند تشکر نمایم. قطعا اینگونه تلاش های بی وقفه مورد رضایت خدای تبارک و تعالی و ائمه اطهار سلام الله علیها بویژه رضایت آقا امام زمان (عج) می باشد.

بر خود می بالیم در دورانی زندگی می کنیم که افرادی وجود دارند که هم دفاع از میهن اسلامی و دفاع از امت اسلامی و هم در شرایط جنگ و صلح به میدان مبارزه بر می خیزند و هم اکنون که عزم جهانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا وجود دارد علیرغم تحریم های ظالمانه، جهت پیشگیری و کنترل و درمان عزیزان مبتلا به این ویروس، تمامی پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، بهیاران و امدادگران مقتدرانه در صف اول مبارزه قرار دارند و به  تکلیف الهی و دینی که بر عهد آنان است به خوبی عمل می کنند.

انشاالله خداوند به همگی جزای خیر عنایت فرماید. در پایان ضمن اعلام آمادگی خود و همکاران در هر زمان و مکان که نیاز باشد، طول عمر و عزت جنابعالی و مجموعه های تحت امر را دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها