بی‌آزار:

آن‌ها که بی‌قرار غرب‌اند ببینند که آن‌ها هم دست به دعا شده‌اند

«حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی» روحانی جهادی گفت: آن‌ها که بی‌قرار غرب هستند، فهمیده‌اند که آن‌ها هم دست به دعا برداشته و روزی را به عنوان روز دعا قرار داده‌اند.
کد خبر: ۳۸۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ - 18March 2020

آن‌ها که بی‌قرار غرب‌اند ببینند که آن‌ها هم دست به دعا شده‌اند + فیلمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حجت‌الاسلام والمسلمین احسان بی‌آزار تهرانی» روحانی فعال در فعالیت‌های جهادی و از خطبای تهران در گفت‌وگویی با اشاره به نقش دعا و اذکار در رفع گرفتاری‌ها و بلا‌ها اظهار داشت: یک عده که خیلی بی‌قرار غرب هستند، این روز‌ها فهمیده‌اند آمریکا هم برای توفیقات مادی و علمی‌اش نیاز به ارتباط با عالم بالا و والای خداوند دارد و روزی را به عنوان روز دعا قرار داده است.

حقیقتی به نام «دعا»

«حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی» اظهار داشت: اساس مسلمانی ما ایمان به غیب به ادبیات امروز جهان متافیزیک عالم است. همه امور را باید در شرایط و اقتضائات در امور مادی و دستورات پزشکی مراعات کنیم، اما تکمله‌اش حقیقتی به نام «دعا» است که دل‌ها را به آسمان وصل می‌کند و رحمت خدا را نصیب انسان می‌کند.

ذکر خاصی که آیت‌الله بهجت توصیه کردند، بخوانیم

«بی‌آزار تهرانی» درباره اینکه در این روزهای شیوع ویروس کرونا چه ذکری بخوانیم، گفت: دعایی از مرحوم «آیت‌الله العظمی بهجت» که از ادعیه عام است و هر کسی برای حفاظت خودش می‌تواند انجام دهد.

آیت‌الله بهجت می‌فرمودند هر روز این دعا را بخوانید:

«أَللهُمَّ اجعَلِنی فِی دِرعِکَ الحَصینَةِ الّتی تَجعَلُ فیها مَن تُرید»؛ 

خدایا! مرا در آن قلعه مستحکمی که در اراده و تقدیر و تدبیر تو قرار می‌دهد، مستقر کن، آن قلعه‌ای که هر کس تو اراده بکنی و بخواهی در آن مستحکم و مستقر از بلیات حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: إن‌شاءالله این مشکلات و شدائد از مملکت ما برطرف و دنیا نیز از این شدائد و مشکلات آخرالزمانی به جلوه رحمت خاص خدا رها شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها