مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

درب مساجد و بقاع متبرکه مازندران بسته شد

حجت الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور به ویژه استان مازندران درب تمامی مساجد و بقاع متبرکه استان تا اطلاع ثانوی بسته است.
کد خبر: ۳۸۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 18March 2020

درب مساجد و بقاع متبرکه مازندران بسته شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور به ویژه استان مازندران درب تمامی اماکن مذهبی تا اطلاع ثانوی بسته است و از پذیرش مسافران و زائران در امامزادگان معذور هستیم.

وی تصریح کرد: از همه مردم درخواست داریم در خانه‌های خودشان ادعیه و دعاهای خود را داشته باشند و از خدای متعال خواهیم که بیماری و ویروس کرونا زودتر از کشورمان مرتفع شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: زائران و علاقه‌مندان به خاندان اهل‌بیت پس از برطرف شدن این بیماری می‌توانند با حضور در بقاع متبرکه حظ معنوی را در کنار امامزادگان داشته باشند.

حیدری جناسمی گفت: در بعضی از زیارت نامه‌های ائمه معصومین از جمله حضرت محمد (ص) زیارت از راه بعید داریم که شهروندان عزیز بعد از نماز مانند سلام دادن به امام حسین (ع)، امام رضا (ع) و حضرت صاحب الزمان (عج) می‌توانند با قرائت قرآن و دعا برای مسلمانان حظ معنوی را داشته باشند.

وی با اشاره به بسته بودن درب مساجد گفت: اذان‌های‌ یومیه به‌صورت مرتب باید از مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان پخش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار