سرهنگ وحیدی خبر داد؛

توزیع بسته‌های بهداشتی بین جانبازان آذربایجان‌غربی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: در آستانه سال جدید و چهلمین سالروز دفاع مقدس 40 بسته بهداشتی در رابطه با شیوع بیماری منحوس کرونا تهیه و در اختیار جانبازان استان قرار گرفت.
کد خبر: ۳۸۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ - 18March 2020

توزیع بسته‌های بهداشتی بین جانبازان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ جلیل وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در آستانه سال جدید و چهلمین سالروز دفاع مقدس 40 بسته بهداشتی در رابطه با شیوع بیماری منحوس کرونا تهیه و در درب منزل پیشکسوتان دفاع مقدس دارای شرایط خاص مانند جانبازان شیمیایی، قطع نخاعی و امراض لاعلاج تحویل شد.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و به تبع آن در سطح استان افراد با سابقه بیماری مانند جانبازان شیمیایی و تنفسی در معرض خطر بیشتری قرار دارند که برای همین منظور این بنیاد در حد توان خود سعی کرده است با تهیه بسته‌های بهداشتی و تحویل به آنها تا حدودی گامی برای فرهنگسازی در راستای کمک به حوزه سلامت برداشته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کنترل آن مجموعه دولت و نیروهای مسلح دست به دست هم داده تا با همکاری یکدیگر از گسترش هر چه بیشتر این بیماری در کشور جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همدلی مردم و مسئولان بیش از هر زمان دیگری باید مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در حیطه وظایف خود با اطلاع‌رسانی در صفحات مجازی این اداره‌کل، ضدعفونی هر روزه اداره‌کل و توزیع بسته‌های بهداشتی بین جانبازان و ایثارگران برای مقابله با این بیماری تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها