معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه بیان کرد؛

شکست بیماری کرونا با همکاری همه بخش‌ها و مردم قطعی است

سردار دکتر «احمد عبدالهی» هم و غم سپاه در این روز‌ها را همکاری تنگاتنگ با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و گفت: با همکاری همه بخش‌ها و مردم عزیز تردید نداریم این مشکل و بیماری برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ - 18March 2020

شکست بیماری کرونا با همکاری همه بخش‌ها و مردم قطعی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار دکتر «احمد عبدالهی» معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از همان ابتدای شیوع بیمار کرونا، بخش بهداشت و سلامت سپاه پاسداران در کنار هموطنان عزیز و با مشارکت و همکاری با تلاشگران وزارت بهداشت بود، اظهار داشت: بسترسازی لازم برای مقابله با ویروس کرونا از ابتدا در دستور کار قرار داشته است.

وی تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد آن است که تمام ظرفیت‌های کاری خود را به میدان بیاوریم؛ وزارت بهداشت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد، اما همه این اقدامات در صورتی که هموطنان شرایط را به خوبی درک نکنند و همکاری مناسبی نداشته باشند، اثر بخش نخواهد بود و در واقع تمام تلاش‌های همه بخش ها، بی نتیجه خواهد بود.

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره اقداماتی که از سوی سپاه پاسدارن در مقابله با بیماری کرونا انجام شده توضیح داد و اظهار داشت: سپاه پاسداران ۷۰ درصد از تخت‌های بستری بیمارستان‌ها را در سراسر کشور به بیماران کرونایی اختصاص داده است. به عنوان مثال بیمارستان حضرت بقیه الله سپاه در تهران بیش از ۵۰۰ تخت بیمارستانی را به بیماران کرونایی اختصاص داده است یا تمام ظرفیت بیمارستان علی ابن ابیطالب در استان قم به بیماران عزیز مبتلا به کرونا اختصاص پیدا کرده است.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای نیازمندان به بستری از جمله تخت‌های مراکز مراقبتی و در حدود هفت هزار و ۵۰۰ تخت نقاهتی پیش بینی شده است تا اگر نیاز شد، مشکلی در این زمینه نداشته باشیم. بیمارستان‌های صحرایی را به مدد هموطنان عزیز در استان‌های مختلف از جمله قم، کاشان، رشت، برازجان و دیگر شهر‌ها آورده ایم.

وی هم و غم سپاه در این روز‌ها را همکاری تنگاتنگ با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و بیان داشت: با همکاری همه بخش‌ها و مردم عزیز تردید نداریم این مشکل و بیماری برطرف خواهد شد. اگر هموطنان عزیز پویش «در خانه بمانیم» را واقعا رعایت کنند، در بازه زمانی خیلی کمتر یعنی تا فروردین این موضوع به پایان می‌رسد، اما اگر همین روند یعنی حضور در خیابان‌ها ادامه داشته باشد، این بیماری ادامه خواهد داشت.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار