معاون هلال احمر استان لرستان:

جمعیت هلال احمر با تمام توان کرونا را شکست می دهد

«عزیز علی امرایی» گفت: با تمام نیرو و امکانات در جمعیت هلال احمر با نیرو‌های امدادی و داوطلب، کرونا را شکست می‌دهیم.
کد خبر: ۳۸۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ - 18March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «عزیزعلی امرایی» معاون هلال احمر استان لرستان در دیدار با مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس استان لرستان اظهار داشت: با توجه به رخ داد حوادث متعدد طی یک سال گذشته، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان همکاری بسیار خوبی را با جمعیت هلال احمر استان داشته است و ما این زحمات را قدر می دانیم.

معاون هلال احمر استان لرستان گفت: با تمام نیرو و امکانات در جمعیت هلال احمر، نیروهای امدادی و داوطلب در خدمت شما و ملت عزیزمان هستیم.

وی افزود: ما اسامی داوطلبان را خدمتتان خواهیم داد و آمادگی لازم را داریم که در تمام مراحل در تمام زوایا و در تمامی امور که مربوط به ویروس کرونا است با تمام توان در خدمت شما و همه ی هم استانی ها باشیم.

امرایی در ادامه افزود: در سطح استان لرستان و محورهای مواصلاتی در خروجی و ورودی شهرها هم اکنون ۲۳ پست غلبارگری داریم که از دوازدهم اسفند شروع به کار کرده و تا طبق آماری که ما در دست داریم تقریبا ۱۷۰هزار و ۴۰۰ نفر تا کنون از خدمات غلبارگری استفاده کرده اند.

وی با اشاره به شناسایی ۱۷ نفر مشکوک به کرونا افزود: افراد مشکوک را به علوم پزشکی ارجاع دادیم و جا دارد که از علوم پزشکی، نیروی انتظامی و عزیزانمان در آتش نشانی هم که واقعا  کمک رسانی می کنند تشکر کنیم.

این مقام مسئول در پایان افزود: در بحث مقابله با ویروس کرونا و تا پایان اینکه ما بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم حاضر و در صحنه هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار