سرهنگ وحیدی خبر داد؛

اعلام آمادگی پیشکسوتان دفاع مقدس برای خدمت در حوزه سلامت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: ۴۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی برای مقابله با بیماری کرونا برای خدمت در حوزه سلامت به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۳۸۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 18March 2020

پیشکسوتان دفاع مقدس آذربایجان‌غربی برای خدمت داوطبانه در حوزه سلامت اعلام آمادگی کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، سرهنگ جلیل وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بیش از ۴۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروهای مسلح که دارای تخصص در حوزه امداد، بهداشت و درمان هستند در راستای مقابله با بیماری کرونا به صورت داوطلبانه برای خدمت در حوزه سلامت اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس خط مقدم مبارزه با رژیم بعثی عراق بودند، افزود: در حال حاضر که کشور در شرایط خاصی قرار دارد نیروهای مسلح به عنوان خادمان سلامت برای کمک به مردم آماده خدمت هستند و در این راستا پیشکسوتان دفاع مقدس دارای تخصص در حوزه بهداشت و درمان نیز احساس وظیفه کرده و برای کمک به مردم پیشتاز هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی ادامه داد: بهترین راه مقابله با بیماری کرونا رعایت توصیه‌های بهداشتی و قرنطینه خانگی است که امید می‌رود با رعایت این نکات این بیماری در کشور ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار