مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

امروز چشم امید خانواده‌های شهدا و ایثارگران به مسوولان است

امروز چشم امید خانواده‌های شهدا، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس نسبت به زنده نگهداشتن و حفظ آثار و فرهنگ غنی به جا مانده از دوران پرافتخار دفاع و مقاومت به مسوولان است.
کد خبر: ۳۸۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ - 18March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، عصر امروز در آخرین روز کاری سال 1398، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در محوطه باغ موزه، در معیت اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همکاران این اداره کل از روند پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز بازدید به عمل آورد.

اسلامی ضمن تشکر از زحمات دلسوزانه و متعهدانه استاندار البرز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج در خصوص حمایت حداکثری از ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: به حمدلله با کمک مسئولین پرتلاش استان این پروژه از نظر سرعت و کیفیت ساخت در بین سایر مراکز فرهنگی دفاع مقدس در حال ساخت در سطح کشور از مقام بالاتری برخوردار می باشد. همین امر باعث شده تکلیف ما برای جمع آوری محتوای غنی تر و قوی تر از اهمیت بیشتری برخوردار باشد.

وی در ادامه افزود: امروز چشم امید خانواده های شهدا، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس نسبت به زنده نگهداشتن و حفظ آثار و فرهنگ غنی به جا مانده از دوران پرافتخار دفاع و مقاومت به مجموعه های فرهنگی دفاع مقدس سراسر کشور می باشد، تا این گنجینه عظیم و گرانبها را به آیندگان منتقل کند که نسل آینده با سرلوحه قرار دادن این فرهنگ، استقلال میهن اسلامی را حفظ کنند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز در پایان این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یک ساله همکاران در معاونت های مختلف تصریح کرد: هرگونه موفقیت این مجموعه در سطح استان و کشور مرهون تلاش های شبانه روزی همکاران می باشد که امیدواریم در سال جدید این تلاش ها فزون تر و بیشتر گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار