فرمانده قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در استان قم:

نقاهتگاه ارتش در قم به ۱۰۰۰ تخت ویژه بهبودیافتگان کرونا افزایش می‌یابد

امیر سرتیپ دوم «فیروز نوروزی» گفت: نقاهتگاه ۱۵۰ تخت‌خوابی ارتش به بیماران بهبود‌یافته در قم خدمت‌رسانی می‌کند و تا هزار تخت افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۳۸۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ - 19March 2020

نقاهتگاه ارتش در قم به ۱۰۰۰ تخت ویژه بهبودیافتگان کرونا افزایش می‌یابدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ دوم «فیروز نوروزی» فرمانده قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا ارتش در استان قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران استانداری، اظهار داشت: خودرو‌های ارتش برای ضد عفونی شهر قم اهتمام ویژه‌ای دارند و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری معابر اصلی شهر قم توسط ارتش ضد عفونی می‌شوند.

وی بیان کرد: روز‌های نخست ازدحام زیاد بود و پس از نیمه‌شب کار ضدعفونی انجام می‌شد، ولی با فرهنگ سازی صورت گرفته و مدیریت، شرایط محقق‌شده و روز‌ها نیز شهر ضدعفونی می‌شود.

امیر نوروزی با اشاره به اینکه ظرفیت ما چندین برابر افزایش پیدا کرده است، گفت: شهر مقدس قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه (س) و مراجع و علما ارزش و اهمیت زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: نقاهتگاه ارتش برای بیماران بهبود یافته با ۱۵۰ تخت آماده شده است که آمادگی این موضوع را داریم که به ۵۰۰ و در نهایت به ۱۰۰۰ تخت برسانیم که ورزشگاه ۱۵ خرداد در این زمینه مد نظر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار