سردار مقیمی خبر داد؛

بیش از ۶ میلیون قلم انواع تجهیزات بهداشتی کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۶ میلیون و ۹۳۳ هزار قلم انواع تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 19March 2020

بیش از ۶ میلیون قلم انواع تجهیزات بهداشتی کشف شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی توسط برخی از افراد سودجو، رصد اطلاعاتی و بازدید‌های میدانی از مراکز پخش و انبار کالا‌ها همچنان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در سطح کشور قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان با اشرافیت کامل اطلاعاتی، در قالب چند تیم عملیاتی و انجام اقدامات تخصصی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ باب انبار و مرکز متخلف پخش کالا‌های بهداشتی را شناسایی و پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از انبار‌ها بیش از شش میلیون و ۹۳۳ هزار قلم انواع تجهیزات بهداشتی شامل شش میلیون و ۳۳۹ هزار و ۹۷۸ عدد انواع دستکش، ۹۰ هزار و ۹۴۹ بطری انواع مواد ضدعفونی کننده به همراه پد الکلی و یک هزار و ۲۲۵ عدد انواع ماسک احتکاری در سطح کشور کشف کردند.

سردار مقیمی گفت: در این رابطه ۳۷ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن نوروز ۹۹ و تعطیلی ایام پیش رو پلیس امنیت اقتصادی همچنان به فعالیت مضاعف خود در راستای تأمین و حفظ امنیت اقتصادی هموطنان برای پیشگیری و مبارزه مستمر با محتکران و گران فروشان ادامه می‌دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا‌های بهداشتی از شهروندان خواست: همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار