معاون هماهنگ كننده نیروی زمینی ارتش:

کنترل ورودی و خروجی شهرها و ضد عفونی کردن خودروها برای مقابله با کرونا

امیر سرتیپ علی جهانشاهی گفت: در ورودی و خروجی شهرهای هدف، ایستگاه کنترل بیماری دایر کرده‌ایم و در مسیر خودروهایی که قصد دارند وارد شهر شوند، گیت‌هایی نصب کرده‌ایم که این خودروها ضد عفونی می شوند.
کد خبر: ۳۸۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ - 19March 2020

کنترل ورودی و خروجی شهرها و ضد عفونی کردن خودروها برای مقابله با کرونابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علی جهانشاهی درباره اقداماتی که در رزمایش لبیک یا خامنه‌ای صورت گرفت، اظهار داشت: در راستای تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی جهت پیشگیری و مقابله با کرونا، اقدامات گسترده و خیلی خوبی در سطح ارتش و به ویژه نیروی زمینی انجام شد. با توجه به گستردگی نیروی زمینی، فرماندهی این رزمایش به امیر حیدری واگذار شد.

وی افزود: تا قبل از اجرای رزمایش، ارتش اقدامات مهمی نیز انجام داده بود اما فرماندهی معظم کل قوا بر تداوم و گسترش و همچنین ساماندهی خدمات تاکید کردند و به همین جهت در نیروی زمینی ارتش این خدمات را در قالب سلسله رزمایش‌هایی در کشور طرح ریزی کردیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش درباره وسعت اجرای رزمایش اظهار کرد: در این رزمایش دو استان گیلان و قم که از طرف ستاد کل مورد تاکید قرار گرفت، استان‌های هدف قرار بودند اما سطح گستردگی این رزمایش در سطح کشور است.

وی درباره اقداماتی که در رزمایش لبیک یا خامنه ای صورت گرفت بیان کرد: در مدخل های ورودی و خروجی شهرهایی که هدف هستند با هماهنگی مسئولین حوزه های مختلف در استان ها، ایستگاه کنترل بیماری دایر کرده ایم. به عنوان مثال در قم ایستگاهی در نزدیکی عوارضی استان قم دایر کردیم. همچنین در مسیر خودروهایی که قصد دارند وارد شهر شوند، گیت هایی نصب کرده ایم که این خودروها ضد عفونی می شوند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار