طی پیامی؛

تقدیر مدیرکل حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌گران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا

سرهنگ «امیرعباس آسمند» طی پیامی از خدمات بی‌وقفه، شبانه‌روزی و مخلصانه تلاش‌گران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۸۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ - 19March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از خدمات شبانه‌روزی حوزه بهداشت و درمان، سپاه فتح، بسیج، جهادگران و همه تلاش‌گران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در این استان تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی شما جهادگران در مبارزه با ویروس کرونا، افتخار بزرگی است که از سوی خداوند سبحان نصیبتان گردیده و به طور قطع این تلاش‌های بی‌وقفه مورد رضایت خداوند تبارک و تعالی می‌باشد.

بدینوسیله بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های بی‌وقفه، شبانه‌روزی و مخلصانه شما که خود را وقف آرامش و سلامت ملت عزیز ایران اسلامی نموده‌‌اید تقدیر و تشکر نمایم و طول عمر و عزت شما تلاش‌گران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

در پایان ضمن تقاضای عاجزانه از مردم برای رعایت توصیه‌های بهداشتی و توجه به اهمیت بحث قرنطینه خانگی، اعلام می‌نماییم که کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد این آمادگی را دارند که در هر زمان و مکان که نیاز باشد به یاری تلاش‌گران عرصه سلامت بشتابند.

امید است که با رعایت توصیه‌های بهداشتی و همکاری مردم هر چه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری در کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار