مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان؛

نباید از مادران شهداء که اسوه‌های صبر و مقاومت و ایثارند، غافل شویم

سردار عباس یوسفی گفت: هر مادر شهیدی که از میان ما می‌رود یک اسطوره صبر و مقاومت و ایثار را از دست می‌دهیم بنابراین باید بیش از پیش به خودمان تلنگر بزنیم که از این رسالتی که بر عهده داریم غافل نشویم.
کد خبر: ۳۸۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ - 19March 2020

نباید از مادران شهداء که اسوه های صبر و مقاومت و ایثارند، غافل شویم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پیامی با تسلیت درگذشت اسوه صبر و مقاومت، مرحومه «تاجه نیسی» مادر شهیدان سرافراز «سید مهدی، سیدهادی، سیده‎مریم و سیده‎خدیجه موسوی»، برای ایشان علو درجات، همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

در این پیام آمده است؛

هر مادر شهیدی که از میان ما می رود یک اسطوره صبر و مقاومت و ایثار را از دست می دهیم و شاید نمی دانیم که بیش از پیش بدهکار تاریخ می شویم بابت غفلت هایی که در تکریم و عدم استفاده بهینه و معنوی از دعا و رازهای نهفته در سینه این عزیزان داشتیم. بنابراین باید بیش از پیش به خودمان تلنگر بزنیم که از این رسالتی که بر عهده داریم غافل نشویم.

اینجانب ضایعه درگذشت این مادر شهید پرور را به مردم ایثارگر و مقاوم خرمشهر تسلیت عرض می کنم و برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

عباس یوسفی - مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها