امیر سرتیپ حیدری مطرح کرد؛

پایش، کنترل و ضدعفونی خودرو‌های ورودی به قم با حضور ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به کنترل برخی از استان‌ها به‌ویژه استان قم در زمینه پایش بیماری کرونا گفت: خودرو‌هایی که وارد قم می‌شوند در کنار پایش و کنترل، ضدعفونی هم می‌شوند.
کد خبر: ۳۸۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ - 20March 2020

پایش، کنترل و ضدعفونی خودرو‌های ورودی به قم با حضور ارتشبه گزارش دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در دیدار با «بهرام سرمست» استاندار قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی همدوش دیگر نیرو‌های مسلح در این ایام در حال خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه ارتش مواد ضدعفونی را در مناطق کمتر برخوردار قم توزیع کرده است، خاطرنشان کرد: کسانی که به مراکز درمانی سیار و ثابت ارتش مراجعه کرده بسته‌هایی برای ضدعفونی یا ماسک دریافت می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآور شد: رزمایشی توسط ارتش در مقابله با ویروس کرونا در حال برگزاری است که ادوات مختلفی در کنار نیرو‌های رزمی ارتش در آن مشارکت دارند.

وی با اشاره به کنترل ورودی برخی از استان‌ها به‌ویژه استان قم در زمینه پایش بیماری کرونا تصریح کرد: خودرو‌هایی که وارد قم می‌شوند در کنار پایش و کنترل، ضدعفونی می‌شوند.

امیر حیدری یکی از اقدامات ارتش در قم را همکاری در زمینه ضدعفونی برشمرد و ادامه داد: مراکز پایش و کنترل بیماران مشکوک به صورت سیار نیز در نقاط مختلف استان قم مستقر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها