مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در پیام نوروزی؛

سال 99 برای ما سال «جهش تولید آثار و محتوای فرهنگی دفاع مقدس» است

سردار عباس یوسفی گفت: امیدواریم سال 99 بتوانیم در «جهش تولید آثار و محتوای فرهنگی دفاع مقدس» قدم برداریم تا ضمن محقق شدن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، شرمنده خانواده های معظم شهدا نباشیم.
کد خبر: ۳۸۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳ - 20March 2020

سال 99 برای ما سال «جهش تولید آثار و محتوای فرهنگی دفاع مقدس» است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پیام نوروزی خود ضمن آرزوی سعادت و سلامت برای همه ملت ایران و طول عمر باعزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ظهور هر چه سریعتر منجی عالم بشریت را خواستار شد.

در ابتدای این پیام آمده است:

درود خدا به سرور و سالار شهیدان عالم و همه شهدایی که از صدر اسلام تاکنون جان شان را فدای آرمان های مقدس باریتعالی کردند.

اینجانب ضمن تبریک حلول سال نو به محضر ملت شریف ایران و مردم نجیب، صبور و انقلابی پایتخت دفاع مقدس، خوزستان قهرمان و عرض تبریک ویژه خدمت خانواده های معظم شهداء، جانبازان، اسراء، آزادگان، پیشکسوتان و ایثارگران جهادی راه حق و طلب صحت و سلامت و عاقبت به خیری برای همه عزیزان، امیدوارم که در سال آتی با استعانت از الطاف پروردگار و توجهات ائمه معصوم و اجرای فرامین فرماندهی کل قوا بتوانیم در راستای تحقق اهداف بلند نظام مقدس اسلامی مان قدم برداریم و به قله های رفیع مد نظر برسیم.

بی شک، سال گذشته آزمون های سختی را پشت سر نهادیم و با توکل و توسل به اعتقادات راسخ مان توانستیم بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و راهی را ادامه بدهیم که در نهایت به استقلال، آزادی و سربلندی هر چه بیشتر جمهوری اسلامی منتج شود.

 سال جدید نیز باید با جهادی عمومی بر این ویروس منحوس غلبه کنیم تا سایه سلامت بر آسمان کشور عزیز اسلامی مان سایه بیفکند و پس از آن تمام توان، اراده و همت خود را جزم کنیم تا بتوانیم با «جهشی اقتصادی در امر تولید» به فرمان رهبر عزیزمان لبیک بگوییم و آب سردی بریزیم بر آتش دشمنانی که قصد داشته و دارند که کشورمان را از امر استقلال در تولید و خودکفایی بازدارند.

امیدوارم که در سال جدید بتوانیم قدم های استواری در راه پیشبرد اهداف متعالی فرهنگ دفاع مقدس برداریم و در حفظ، تولید و نشر ارزش های دفاع مقدس جهش بزرگی داشته باشیم. ان شالله این سعادت را داشته باشیم که در سال 99 بتوانیم در «جهش تولید آثار و محتوای فرهنگی دفاع مقدس» قدم برداریم تا ضمن محقق شدن فرامین رهبر معظم انقلاب، شرمنده خانواده های معظم شهداء نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها