پیام نوروزی آیت‌الله رمضانی؛

سال ۱۳۹۹ سال جهش تولید برای رونق سفره مردم است

سال ۱۳۹۹، سال مقاومت در عرصه اقتصادی با «جهش تولید» و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون نظام برای رونق سفره مردم است.
کد خبر: ۳۸۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ - 20March 2020

سال ۱۳۹۹ سال جهش تولید برای رونق سفره مردم است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) صبح امروز جمعه (اول فروردین 99) با صدور پیام نوروزی اظهار داشت: سال ۱۳۹۹، سال مقاومت در عرصه اقتصادی با «جهش تولید» و بهره گیری از ظرفیت‌های درون نظام برای رونق سفره مردم است.

متن کامل پیام نوروزی آیت‌الله رمضانی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ به شرح زیر است:

قدم‌هایی که از مسیر باب الحوائج برای ورود به سال پیش رو برداشته می‌شود بی شک ضامن برکت، محبت و توجهات اهل بیت (علیهم السّلام) خواهد بود، اگرچه سالی که از آن گذشتیم و دامن خود از ابتلائاتش بشُستیم معرکه‌ای از امتحانات الهی بود تا ملّتی آب دیده مهیّای دامن گستری ظهور امام و منجی خود شود.

سالی که از آن گذشتیم، سالی سخت که تاب تحمّل آن را در تشییع میلیونی پیکر یکی از عزیزترین وصله این امت وفادار، سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی از خود نشان دادیم، سالی که عزم مقاومت بین الملل در آن آغاز شد.

سالی که مردم در انتخابی مبارک، خط سیر آینده سیاسی نظام خود را مشخص نموده تا با همه فشارها، کمبودها و بی مهری‌ها به اقشار آسیب پذیر جامعه، روح امید دمیده شود.

سالی که از آن گذشتیم، سال نامردمی‌های شیطان بزرگ بود که انتهایش با تحریم گسترده به ویژه در حوزه دارو و سلامت منجر به نمایان شدن ددمنشی‌های پیر استکبار و استعمار در نزد افکار جهانی شد.

و سالی که شبکه‌های معاند با هزینه‌های نجومی در ناکارآمد نشان دادن نظام و تلاش برای تغییر باورهای مردم ایستاده در باد، از هیچ ترفندی فروگذار نکردند.

و اینک سال پیش روی ما سال ظهور همدلی، مهربانی، رونق عواطف، مهرورزی و در کنار هم بودن هاست، سال احیاء جمعه و جماعات و زیارات و سال «یسر بعد از عسر» است.

سال سرافکندگی گردن کشان قسم خورده با هدایت حکیمانه رهبرفرزانه انقلاب خواهد بود تا اعتبار و اعتماد را ارزانی مردمی نماید که در صف مقدم رنج‌ها خم به ابرو نیاوردند.

سال مقاومت در عرصه اقتصادی با «جهش تولید» و بهره گیری از ظرفیت‌های درون نظام که منجر به رونق سفره مردم شود.

به لطف خدواند بنده نواز و توجه حضرات معصومین (علیهم السّلام) که آغاز سال جدید را به باب الحوائج حضرت موسی الکاظم (ع) پیوند خورده‌ایم همه درب‌های بسته به روی امت اسلام و به ویژه ملت قدرشناس ایران اسلامی گشوده شود و بلایای گریبان گیر، بار سفر بسته تا روزگار مفرّح و زندگی طبیعی مردم از سرگرفته شود.

ضمن نثار فاتحه به روح همه شهداء، امام شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که بستر امنیت را در کشور گشود و همه درگذشتگان ناشی از بیماری اخیر، بار دیگر مراتب تعظیم خود را به محضر مدافعان سلامت استان ابراز و برای همه، عافیت، شادابی وتوفیقات الهی در سال جدید آرزو می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار