«سردار عبدالله پور» لحظه تحویل سال را در کنار کادر درمان سپری کرد

«سردار عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در بیمارستان رازی رشت لحظه تحویل سال را در کنار پرستاران و کادر درمان سپری کرد.
کد خبر: ۳۸۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ - 20March 2020

«سردار عبدالله پور» لحظه تحویل سال را در کنار کادر درمان سپری کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» صبح امروز جمعه (اول فروردین) با حضور در بیمارستان رازی رشت لحظه تحویل سال را در کنار کادر درمانی و بیماران این بیمارستان سپری کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان رازی رشت و بسیجیان فعال در این بیمارستان اظهار داشت: تلاش‌ها و اقدامات شما عزیزان مجاهدتی است که اجر آن در نظر خداوند متعال محفوظ است.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج تا پایان شیوع ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است، تصریح کرد: مجموعه سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود برای رفع این مشکل و بازگشت سلامتی به مردم شریف این استان استفاده خواهد کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که در هفته‌های اخیر در مسیر دفاع از سلامت جامعه جان خود را از دست دادند افزود: این شهدا همانند شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم باارزش‌ترین سرمایه یعنی جان خود را فدا کردند تا آرامش و سلامت مردم ماندگار باشد.

این دیدار با حضور «ارسلان سالاری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و «محمدحسین قربانی» نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها