پوربافرانی:

خودکفایی و ارتقای کیفیت کالاها برای تحقق شعار سال موثر است

عضو هیات رئیسه فراکسیون تولید و اشتغال مجلس تاکید کرد که در سال جاری جهت تحقق شعار جهش تولید باید با خودکفایی و ارتقای کیفیت کالا با تحریم‌ها مقابله کنیم.
کد خبر: ۳۸۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ - 22March 2020

خودکفایی و ارتقای کیفیت کالاها برای تحقق شعار سال موثر استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، عباسعلی پوربافرانی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید» اظهار داشت:‌ حضرت امام خامنه‌ای سال ۹۸ را سال «رونق تولید» نامگذاری کردند که با توجه به نیاز کشور و مسائل و مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها این نامگذاری انجام شد.

وی افزود: جهش تولید برای آن است که به خودکفایی و رقابت و کیفیت کالاها رسیده و با تحریم‌ها مقابله کنیم. همچنین عرصه‌های مختلف تولید را ارتقا دهیم. این‌ها لازمه تحقق شعار سال است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: از طرف دیگر بعد از شیوع کرونا در کشور شاهد تولید ماسک، دستکش و اقلام مورد نیاز برای مبارزه با کرونا بودیم. می‌توان از این الگوی اولیه استفاده کرد و در کنارش از محتوای علمی و تحقیقاتی و پژوهشی شرکت‌های دانش بنیان بهره گرفت تا اقدامات لازم را برای جهش تولید انجام داد. این‌ها همه مقدمه‌ای برای تحقق شعار سال است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها