امیر حیدری عنوان کرد؛

آمادگی ارتش برای برپایی بیمارستان سیار در کشور/ استقرار ایستگاه‌های سلامت سنجی ارتش در ورودی‌ استان‌ها

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: علی‌رغم آمادگی ارتش برای برپایی بیمارستان سیار در کشور تاکنون فقط این بیمارستانها در قم و رشت برپاشده و اگر استانی از ارتش درخواست احداث بیمارستان صحرایی داشته باشد این کار در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ - 22March 2020
آمادگی ارتش برای برپایی بیمارستان سیار در کشور/ استقرار ایستگاه‌های سلامت سنجی ارتش برای پیشگیری از کرونا در ورودی‌ استان‌های کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا یگان‌های لشکر ۱۶ زرهی در استان گیلان اظهار داشت: ارتش همواره در مسیر جهاد فی سبیل الله قرار دارد و کاری که امروز ارتش به کمک کادر درمانی کشور در حوزه سلامت انجام می‌دهد نماد ولایتمداری و ولایت محوری است.
وی سپس با تأکید بر آمادگی ارتش برای برپایی بیمارستان سیار در کشور گفت: تاکنون فقط این بیمارستان در قم و رشت برپاشده و اگر استانی از ارتش درخواست احداث بیمارستان سیار داشته باشد این کار در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
امیر حیدری همچنین در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت سنجی در ورودی محور قزوین ـ رشت، بیان داشت: ایستگاه‌های سلامت سنجی نیروی زمینی ارتش برای مقابله و پیشگیری از کرونا در ورودی‌های اکثر استان‌های کشور مستقرشده تا سلامت مردم را بررسی کنند.
وی با اشاره پنج اقدام مهم ارتش در خصوص کنترل کرونا در استان گیلان تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در روز‌های گذشته اقدامات خوبی مانند ضدعفونی کردن افراد، معابر عمومی و خودرو‌های ورودی و خروجی در استان، استقرار پست‌های سیار و بیمارستان صحرایی را انجام داده است.
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار