قدردانی پاکستان از ارائه خدمات درمانی به زوار پاکستانی در ایران

وزیر خارجه پاکستان در تماس تلفنی با ظریف از تصمیم ستاد کرونا در ایران برای ارائه خدمات درمانی به زوار پاکستانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۸۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ - 22March 2020

قدردانی پاکستان از ارائه خدمات درمانی به زوار پاکستانی در ایرانبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‎پرس، «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان امروز (یکشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران تلفنی گفت‌وگو کرد.

در این تماس تلفنی، وزیر خارجه پاکستان تلاش صورت گرفته از سوی دولت این کشور در زمینه رفع تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران همزمان با مقابله جمهوری اسلامی ایران با شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین از تصمیم ستاد کرونا در ایران برای ارائه خدمات درمانی به زوار پاکستانی قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه ایران نیز در این گفت‌وگوی تلفنی از تلاش دولت پاکستان برای رفع تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه دولت آمریکا و همچنین همبستگی با جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با شیوع کرونا قدردانی کرد.

در پی شیوع کرونا، محمدجواد ظریف و همتای پاکستانی نیز تلفنی گفت‌وگو کرده بودند. در این گفت‌وگو که ۱۴ اسفند ماه صورت گرفت دو وزیر درباره روابط دو جانبه، شیوع کرونا در منطقه و لزوم اقدامات مشترک و نیز تحولات جاری در افغانستان به رایزنی پرداختند.

عمران خان نخست‌وزیر و شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان پیش از این در اظهاراتی بر لزوم لغو تحریم‌های ایران به منظور کمک به مقابله با ویروس کرونا تأکید کرده بودند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار