حجت‌الاسلام آزادی‌خواه:

تنها خلاء مقابله با کرونا بی‌توجهی مسافران نوروزی به تذکرات مسئولان است

عضو مجمع نمایندگان استان همدان معتقد است در شرایطی که مسئولان بر پرهیز از سفرهای نوروزی تأکید دارند، عده‌ای در سفر هستند و جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.
کد خبر: ۳۸۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ - 23March 2020

تنها خلاء مقابله با کرونا بی‌توجهی مسافران نوروزی به تذکرات مسئولان استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه با اشاره به اهمیت توصیه مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز هم‌وطنان از سفرهای نوروزی، اظهار داشت: برای مهار ویروس کرونا همه ارکان کشور و دنیا باید بسیج شوند در غیر این صورت به زودی در حوزه بهداشت و درمان هیچ جای خالی برای پذیرش بیمار نمی بینیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: تا کنون تمام سیستم درمانی به صورت جهادی ورود کرده و از جان خود مایه گذاشته‌اند همچنین ناجا و اورژانس جاده‌ای با تمام وجود پای کار آمده‌اند تا مراقب سلامت مسافران باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه در این بین شاهد تنها خلائی که هستیم این است که برخی مردم نافرمانی کرده و به تذکرات مسئولان و رسانه ها درباره حفظ سلامت خود توجهی نمی‌کنند.

آزادی‌خواه اضافه کرد: بسیاری از هموطنان در این شرایط در خانه مانده‌اند اما گروهی نیز اهمیت نداده‌اند و به سفر نوروزی رفته‌اند که باید گفت از آنجایی که جان خود و عده دیگری را به خطر می‌اندازند، در واقع مرتکب معصیت شده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر سفرها ادامه یابد باید تا ماه‌های آینده نیز شاهد افزایش موج شیوع ویروس در کشور باشیم و مقابله با آن دشوار خواهد شد؛ لذا امروز بزرگ‌ترین اشتباه حضور در جاده‌ها و سفرهای غیرضروری خطرناک است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها