معاون هماهنگ کننده ارتش:

هر پرنده‌ای که به مرز‌های هوایی نزدیک شود، اخطار می‌گیرد

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با اشاره به اخطار سامانه‌های پدافند هوایی در جنوب کشور به یک پرنده با سرنشین آمریکایی در روز اول فروردین، گفت: به هر پرنده‌ای که به مرز‌های هوایی جمهوری اسلامی ایران نزدیک شود، فارغ از اینکه متعلق به کدام کشور است، اخطار می‌دهیم و بر اساس دستورالعمل‌ها با او رفتار می‌کنیم.
کد خبر: ۳۸۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ - 23March 2020
هر پرنده‌ای که به مرز‌های هوایی نزدیک شود، اخطار می‌گیردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش با تاکید بر فعالیت مستمر نیروی پدافند ارتش اظهار داشت: آسمان جمهوری اسلامی ایران مستمر و ۲۴ ساعته در حال رصد و پایش است و مرز‌های هوایی ما در صفحات رادار مشخص هستند.
 
وی تصریح کرد: اگر هر پرنده اعم از با سرنشین و بدون سرنشین به مرز‌های هوایی نزدیک شود، قبل از اینکه به مرز هوایی برسد، اخطار می‌گیرد؛ ۳ اخطار می‌گیرد و اگر رعایت نکند، قطعا با او برخورد می‌شود.
 
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اخطار سامانه‌های پدافند هوایی در جنوب کشور به یک پرنده با سرنشین آمریکایی در روز اول فروردین، خاطر نشان کرد: به هر پرنده‌ای که به مرز‌های هوایی جمهوری اسلامی ایران نزدیک شود، فارغ از اینکه متعلق به کدام کشور است، اخطار می‌دهیم و بر اساس دستورالعمل‌ها با او رفتار می‌کنیم.
 
بنا بر این گزارش، بامداد روز جمعه یک جنگنده F-۱۸ متعلق به ایالات متحده آمریکا در حال نزدیک شدن به مرز‌های هوایی جنوب ایران بود که با رهگیری و اخطار سامانه‌های پدافند هوایی، مسیر خود را تغییر داد و از مرز‌های هوایی کشور دور شد.
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/ 900
 
 
نظر شما
پربیننده ها