سردار رضایی مطرح کرد؛

تقویت نظارت بر مرز‌ها و پایانه‌های مرزی در ایام نوروز

فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از قرارگاه نوروزی مقداد گفت:با توجه به وظیفه ذاتی مرزبانان در پاسداری و حراست از مرز‌های ایران اسلامی تقویت نظارت درگاه‌های ورودی و خروجی مرز‌ها و پایانه‌های مرزی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۳۸۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ - 23March 2020

تقویت نظارت بر مرز‌ها و پایانه‌های مرزی در ایام نوروزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از قرارگاه نوروزی مقداد مرزبانی ناجا با تشکر از مدیریت لحظه‌ای و شبانه روزی قرارگاه نوروزی، برنظارت صحیح و لحظه‌ای استان‌های مرزی در مرز‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به وظیفه خطیر مرزبانی در حراست از مرز‌های ایران اسلامی تقویت کنترل درگاه‌های ورودی و خروجی در مرزها، بویژه پایانه‌های مرزی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در یگان‌ها و پایانه‌های مرزی معاونت بهداشت و امداد و درمان اهتمام بیشتری داشته باشند.

سردار رضایی به اهمیت تحقق وظایف ذاتی در مرکز فرماندهی و کنترل اشاره کرد و گفت: مرکز فرماندهی و کنترل مغز متفکر و چشم بینای ستاد در مدیریت میدانی در صحنه می‌باشد و همانند بازوی پر توان، قوام بخش ماموریت‌های ذاتی در صحنه عمل است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری (جهش تولید) بیان داشت: اقدامات و عملکرد مرزبانان در سراسر مرز‌های جمهوری اسلامی ایران، باید با جهشی معنا دار ادامه یابد و جهش در مقابله با هر گونه ناامنی و قاچاق، باید به جهش تولید در کشور منجر شود.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان با رصد عینی برخی نقاط و پایانه‌های مرزی از طریق مونیتور بر لزوم هوشیاری مضاعف مرزبانان در ایام نوروز تاکید کرد و برای همه مرزبانان در سال جدید آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها