عضو کنست:

نتانیاهو خطرناک‌ترین ویروس برای اسرائیل است

عضو عرب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به دلیل وحشت پراکنی و تحریک علیه فلسطینیان خطرناک‌ترین تروریست و ویروس برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
کد خبر: ۳۸۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ - 23March 2020

نتانیاهو خطرناک‌ترین ویروس برای اسرائیل استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، «عایده توما سلیمان» عضو عرب حزب جبهه دموکراتیک در ائتلاف فهرست مشترک کنست، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را خطرناک‌ترین تروریست و ویروس توصیف کرد.

سلیمان گفت: «خطرناک‌ترین تروریست و ویروسی که کم خطرتر از کرونا نیست شخص بنیامین نتانیاهو است که برای فلج کردن اقدامات سیاسی به شکلی دیوانه‌وار مردم را به وحشت می‌اندازد و همزمان هم دست از تحریک وحشیانه و خونبار علیه ملت عرب و همچنین فهرست مشترک برنداشته و آن‌ها را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند».

وی افزود: «ما نتانیاهو را از ۲۵ سال پیش به تحریک و کشتار می‌شناسیم. او مردم عرب در فلسطین اشغالی و ائتلاف فهرست مشترک را با منطق خود به حمایت از تروریسم متهم می‌کند و اسرائیلی‌ها را علیه ما تحریک می‌کند این در حالی است که همه مردم عربی ما با تروریسم واقعی که همان اشغالگری است مبارزه می‌کنند و با کسانی که این تروریسم را فرماندهی کرده و عمق می‌دهد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، عضو کنست تاکید کرد: «وقت آن رسیده است که نتانیاهو لال شود و دست از عربده کشی سیاسی و ارعاب بردارد. او خطرناک‌ترین تروریست زمان ماست».

وی افزود: «شرایط فوق العاده و اضطراری که نتانیاهو و دیگران طلب می‌کنند برای مقابله با کرونا نیست برا نجات حکومت خودش است».

سلیمان تصریح کرد: «دستور العمل ما در فهرست مشترک همان دستور العمل مردم عرب برای تضمین دموکراسی و آزادی‌هاست و بر اساس این دستور العمل به مبارزه برای منافع ملتمان ادامه می‌دهیم».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار