جانشین سپاه ثارالله استان کرمان:

سپاه آماده امداد و کمک رسانی به سیل زدگان جنوب استان کرمان است

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به دستور فرمانده سپاه استان، همه‌ی فرماندهان نواحی مقاومت سراسر استان آماده امداد و کمک رسانی به سیل زدگان جنوب استان هستند.
کد خبر: ۳۸۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ - 23March 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمد مطهری» جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سیل اخیر در جنوب استان باعث خسارت به شهرستان‌های جنوبی شده است و بیشترین خسارت در بین شهرستان های جنوبی در رودبارجنوب اتفاق افتاده است و در بخش زهکلوت رودبار نیز خسارات مضاعفی وارد شده است.

جانشین سپاه ثارالله با اشاره به اینکه در مجموع ۶۰ روستا آسیب دیده و آب آشامیدنی ۴۵روستا و برق ۵۰ روستا قطع شده است افزود: به راه های روستایی آسیب جدی وارد شده است و بسیاری از روستاها ارتباط آنها قطع و تعداد ۱۲عدد پل و ۱۰ عدد آب نما تخریب شده است.

وی بیان داشت: در بحث کشاورزی حدود بیست میلیارد تومان خسارت وارد شده است و بیش از ۲۰۰۰دام سبک تلف شده است که در این قسمت نیز سپاه نسبت به کمک به مردم اقدام نموده است.

سردار مطهری افزود: گروههای جهادی در حال اقدام جهت تخلیه آب در منازل و مساکن مردم هستند و توزیع غذای گرم به مردم سیل زده در جنوب استان انجام می شود و همچنین دستگاههای مهندسی لشکر ۴۱ثارالله و قرارگاه قدس اقدام به احداث سیل بند و ترمیم سیل بندها خواهند کرد.

جانشین سپاه ثارالله با بیان اینکه سیل باعث تخریب مسیر پل های کهنوج به منوجات، کهنوج به قلعه گنج، رودبار به زهکلوت و زهکلوت به دلگان شده است افزود: به دستور فرمانده سپاه استان، همه ی فرماندهان نواحی مقاومت سراسر استان آماده امداد و کمک رسانی به سیل زدگان استان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها