مقام فلسطینی:

سازمان ملل جلوی تجاوز‌های اسرائیل را بگیرد

دبیرکل جبهه ابتکار ملی فلسطین ضمن اعلام اینکه یورش به شهر‌ها و روستا‌های فلسطینی علیرغم شیوع کرونا ادامه دارد، از سازمان ملل و دیگر سازمان‌های مربوط درخواست کرد به تعرض‌های رژیم اشغالگر پایان دهند.
کد خبر: ۳۸۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ - 23March 2020

سازمان ملل جلوی تجاوز‌های اسرائیل را بگیردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «مصطفی البرغوثی» دبیرکل جبهه ابتکار ملی فلسطین از سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین‌المللی درخواست کرد، با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به تجاوز‌های این رژیم که زندگی فلسطینی‌ها را تهدید می‌کند، پایان دهد.

بر اساس گزارش «فلسطین آنلاین»، البرغوثی طی اظهاراتی اعلام کرد:یورش نیرو‌های رژیم اشغالگر به شهرها، روستا‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی و نیز بازداشت افراد توسط آن‌ها در زمانی که فلسطینی‌ها ناچار هستند برای مقابله با کرونا در قرنطینه خانگی باشند و رفت و آمدی نداشته باشند، ادامه دارد.

البرغوثی در ادامه بر وحدت ملت فلسطین در تمام طیف‌ها برای مقابله با کرونا و تجاوز‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی تأکید کرد.

بر اساس آخرین آمار، تعدا مبتلایان به کرونا در کرانه باختری به حدود ۲۵۰ نفر رسیده و دو نفر نیز در نوار غزه مبتلا هستند.

رد درخواست شیخ رائد صلاح

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) درخواست وکلای مدافع شیخ «رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ برای تعویق در زندانی شدن وی را رد کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، وکلای مدافع وی خواستار تأخیر در این موضوع به دلیل شیوع کرونا شده بودند که دادگاه حیفا با آن موافقت نکرد.

شیخ رائد صلاح حدود دو ماه پیش به ۲۸ مه زندان محکوم شد با توجه به سپری شدن ۱۱ ماه از حبس او در زندان‌های رژیم صهیونیستی ۱۷ ماه دیگر همچنان باید در زندان باقی بماند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها