مقام روس تحریم‌های یکجانبه آمریکا را مغایر با قوانین بشردوستانه خواند

نماینده شورای فدراسیون روسیه در دیدار سفیر ایران تحریم‌های یکجانبه آمریکا را ابزاری برای اعمال فشار بر کشور‌های مستقل خواند و این گونه اقدامات را مغایر با قوانین بشردوستانه توصیف کرد.
کد خبر: ۳۸۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ - 23March 2020

مقام روس تحریم‌های یکجانبه آمریکا را مغایر با قوانین بشردوستانه خواندبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‌پرس، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو به منظور بحث و تبادل نظر در مورد آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه و بین‌المللی امروز دوشنبه چهارم فروردین ۱۳۹۹ با سناتور «ایگور ماروزوف» نماینده شورای فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات، سفیر ایران ضمن قدردانی از کمک‌های روسیه به کشورمان برای مقابله با بیماری کرونا، از مدیریت خوب این کشور برای جلوگیری از شیوع این بیماری تمجید کرد و همکاری همه کشور برای مقابله با تحریم‌های آمریکا در شرایط اپیدمی بیماری کرونا را ضروری برشمرد.

نماینده شورای فدراسیون در این گفت‌وگو تحریم‌های یکجانبه آمریکا را ابزاری برای اعمال فشار بر کشور‌های مستقل خواند و این گونه اقدامات را مغایر با قوانین بشردوستانه توصیف کرد.

ماروزوف همچنین اظهار داشت: اعطای کمک‌های بیشتر به ایران در دست بررسی قرار دارد.

وی افزود: مسکو در مورد شیوع بیماری کرونا در کشور چیزی برای کتمان ندارد و در واقع روسیه مقابله با این بیماری را خیلی زود در همان مراحل اولیه پیدایش آغاز کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها