معاون عملیات قرارگاه نجف اشرف:

آغاز عملیات سراسری دفاع بیولوژیک در شرق استان

سردار علی سلیمانی گفت: نیروی زمینی سپاه امروز در قالب رزمایش بیولوژیکی اقدام به پاکسازی معابر و اماکن عمومی شهرستان‌های سنقروکلیایی و کنگاور اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۳۸۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ - 24March 2020
آغاز عملیات سراسری دفاع بیولوژیک در شرق استانبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتيپ دوم پاسدار «علی سلیمانی» معاون عملیات قرارگاه نجف اشرف از اجرای عملیات سراسری دفاع بیولوژیک در شرق استان خبر داد و گفت: نیروی زمینی سپاه امروز در قالب رزمایش بیولوژیکی اقدام به پاکسازی معابر و اماکن عمومی شهرستان‌های سنقروکلیایی و کنگاور اقدام خواهند كرد.
 
وی با اشاره به این که کار پاکسازی و ضدعفونی در مناطق از پیش تعیین شده و طبق برنامه انجام خواهد شد نیز افزود: اقدامات درنظر گرفته شده در عملیات دفاع بیولوژیک، یکی از ملزومات قطع زنجیره کروناست و قطعات دیگرِ توفیق این طرح با مشارکت مردم امکان پذیر خواهد بود.
 
معاون عملیات قرارگاه نجف با بیان این که مسئولیت و ماموریت ما تامین سلامت مردم است تصریح کرد: عملیات شهدای مدافع سلامت بخشی از پازل دفع ویروس را انجام خواهد داد و تکمیل این عملیات مشارکت و همکاری همه جانبه مردم را طلب می کند.
 
سردار سلیمانی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی، همدلی و همراهی مردم و مسئولین، این مهمان ناخوانده و ناشناخته هرچه زودتر کشور را ترک کند.

وی در ادامه افزود: این رزمایش توسط 2 تیپ تکاور انصار الرسول جوانرود و یگان توپ خانه 62 مومنون با هدف پیشگیری، دفاع و کنترل ویروس کرونا انجام میشود و قرار است بعد از این دو شهرستان در شهرستان‌های دیگر استان نیز این رزمایش به اجرا در بیاید.

لازم به ذکر است این رزمایش به صورت سراسری قرار است همزمان درسراسر کشور نیز اجرا شود.
 
انتهای پيام/
نظر شما
پربیننده ها