رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل کرونا به تعویق افتاد

ارتش رژیم صهیونیستی به درخواست آمریکا رزمایش نظامی مشترک را به تعویق انداخت.
کد خبر: ۳۸۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ - 25March 2020

رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل کرونا به تعویق افتادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، ارتش رژیم صهیونیستی به درخواست طرف آمریکایی از برگزاری رزمایش نظامی مشترک به دلیل شیروع ویروس کرونا منصرف شد.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی عربی‌زبان ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه (ششم فروردین) در توییتر خود اعلام کرد که رزمایشی که قرار بود دیروز سه‌شنبه عصر با ارتش آمریکا در جنوب فلسطین اشغالی برگزار شود، به تعویق افتاد.

او نوشت که لغو این رزمایش هوایی به درخواست آمریکا است. با این حال این مقام نظامی صهیونیست دلیل تعویق این رزمایش را تکمیل مسائل مربوط به هماهنگی عنوان کرد.

قرار بود دیروز عصر، جنگنده‌های اسرائیلی و آمریکایی از جمله «اف-۳۵» در رزمایش هوایی در جنوب فلسطین اشغالی شرکت کنند. این رزمایش برای چندمین بار است که به دلیل کرونا به تعویق می‌افتد.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) دیروز اعلام کرد که ۱۷۴ نفر از نظامیان این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند. نیروی دریایی آمریکا هم از ابتلای سه تفنگدار خود بر روی عرشه ناوهواپیمابر روزولت که در آب‌های اقیانوس آرام به سر می‌برد، خبر داد.

هم اکنون بر اساس آخرین آمار اعلام شده، ۲،۱۷۰ نفر در سرزمین‌های اشغالی به کرونا مبتلا شده و پنج نفر فوت کرده است. آمار فوتی‌ها و مبتلایان امروز نیز به ترتیب دو نفر و ۲۴۰ نفر است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار