استاندار خراسان شمالی:

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ساعت صفر جمعه ۸ فروردین‌ماه در خراسان شمالی آغاز می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور صیانت و حراست از سلامت شهروندان از ساعت صفر جمعه ۸ فروردین‌ماه در خراسان شمالی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۸۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ - 26March 2020

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ساعت صفر جمعه ۸ فروردین‌ماه در خراسان شمالی آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کورونا ویروس اظهار داشت: خانواده هایی به علت مبتلا شدن عزیزانشان به ویروس کرونا داغدار شده اند بنابراین باید کمیته‌ای در این خصوص تشکیل شود تا بخشی از نداشته‌های آن‌ها تامین شود.

وی بیان داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بنابر اعلام وزارت کشور از ساعت صفر جمعه ۸ فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین‌ماه این طرح اجرایی خواهد شد.

شجاعی ادامه داد: این طرح به منظور صیانت و حراست از سلامت شهروندان است که به فرمانداران شهرستان ها ابلاغ شده و فرمانداران باید این طرح را در شهرستان خود اجرایی کنند و به هیچ عنوان خارج از این طرح اقدامی انجام ندهند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طبق این طرح مسافران اجازه ورود و سکونت در شهرها را ندارند بنابراین نباید تحت هیچ عنوانی مسافران به داخل شهر ورود پیدا کنند مگر به ضرورت و مسافران باید کمربندی شهرها را برای عبور خود انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح، اطلاع رسانی بسیار وسیع و گسترده با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات باید صورت بگیرد و همچنین به همراهی مردم نیز برای هر چه زودتر ریشه کن شدن این ویروس در استان نیاز داریم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حضور یک‌سوم کارمندان در ادارات گفت: در شرایط فعلی، ادارات با حداقل حضور کارمندان باید امور را انجام دهند و این یک دستور است و باید اجرا شود و دورکاری‌ها نباید به مرخصی استحقاقی برای کارمندان تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار