حریرچی:

هموطنان در این روزها کمک به نیازمندان را فراموش نکنند

معاون کل وزارت بهداشت گفت: از هموطنان می‌خواهم در این روزهایی که عده زیادی از کارگران روزمزد و افراد کم درآمد و بی بضاعت از حداقل درآمد خود هم محروم شده و خانه‌نشین شده‌اند کمک به این افراد را فراموش نکرده و بیش از پیش انجام دهند.
کد خبر: ۳۸۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ - 27March 2020

هموطنان در این روزها کمک به نیازمندان را فراموش نکنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: زیرساخت‌های بهداشتی در سیستان و بلوچستان قوی است و بیش از ۹۵ درصد مردم این استان غربالگری کرونا شده‌اند.

وی افزود: افراد مشکوک راهنمایی شده‌اند که از آن‌ها تست گرفته شود و این افراد به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند و البته نکته خوب این است که تعداد ابتلا‌ها در این استان نسبت به کل کشور کمتر است.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه براساس آن چیزی که امروز در این استان شاهدش هستیم، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهر‌های چابهار و زاهدان به بهترین شکل ممکن اجرا شده است.

حریرچی ادامه داد: بسیاری از خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و افراد عادی در کل کشور در روز‌هایی که کرونا نبوده و مشکلات این چنینی نداشتیم، از مردم و افراد نیازمند حمایت می‌کردند که متاسفانه به‌دلیل محدودیت‌های تردد این حمایت‌ها کمتر شده است.

وی تاکید کرد: من از مردم و سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهم که کمک‌های خود را به افرادی که پیش از این به آن‌ها کمک می‌کردند بیشتر از گذشته کنند.

معاون کل وزارت بهداشت افزود: همچنین از مردم می‌خواهم در این شرایط سخت به افرادی که در این روز‌ها کسب و کار اندک خود را هم از دست داده‌اند، کمک کنند؛ نظیر کارگران روز مزد، پیک‌های موتوری و خلاصه کسانیکه این روز‌ها خانه‌نشین شده‌اند و منبع درآمد ثابتی هم نداشته و حداقل درآمد خود را هم این روز‌ها از دست داده‌اند.

حریرچی یادآور شد: البته دولت طرح‌هایی برای رساندن کمک به این افراد در نظر گرفته است، اما شاید این کمک‌ها به هر دلیلی به دست برخی افراد نرسد که از این رو ضرورت دارد، هموطنان کمک بیشتری کنند تا از این روز‌های سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها