«پاسداری از اسلام» در کلام شهدای استان کرمان

شهید «عباس احمدی پورنظام ابادی» در وصیت نامه خود آورده است: خداوند منت گذاشته سر ما پاسداران که این لباس مقدس را به تن ما پوشیده است.
کد خبر: ۳۸۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ - 27March 2020

«پاسداری از اسلام» در کلام شهدای استان کرمانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت سوم شعبان، سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، وصیت نامه تعدادی از شهدای استان کرمان با موضوع پاسدار و پاسداری از اسلام را مرور می کنیم:

از شما می خواهم که از شهادت من هیچ ترسی به خود راه ندهید بلکه صبور باشید و خوشحال که برادرتان در راه خدا و اسلام گام نهاد و کشته شد او در راه خدا وبرای پاسداری از اسلام و میهن اسلامی بوده است.
شهید «رضا دهقانیان»

سخنی با برادران پاسدار برادران عزیز باید خیلی توجه داشته باشید در چه محلی و لباسی خمت میکنیم ؟ باید عرض کنم که خداوند منت گذاشته سر ما پاسداران که این لباس مقدس را به تن ما پوشیده.
شهید «عباس احمدی پورنظام ابادی»

امروز که تمام دشمنان اسلام در مقابل اسلام صف آرائی کرده اند تنها پیشرفت اسلام و حفظ انقلاب در گرو جنگ است لذا بر کلیه اقشار واجب است که در میدانهای نبرد حضور یافته و از خون شهیدان پاسداری نمایند.
شهید «عباس آقاملائی»

عزیزانم قول داده بودم مدت یک الی دو ماه در جبهه های نبرد باشم ولی بدانید که برای دفاع از اسلام محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد امروز اسلام نیاز به پاسداری دارد در سرزمین ایران یا عراق یا لبنان و فلسطین یا جای دیگر تا پیروزی اسلام عزیزیکه از خون مبارک حسین ابیاری شده است باید مبارزه کرد، به هر حال مرا ببخشید.
شهید «محمدعلی امیری»

افسوس که یک جان بیش در بدن ندارم که در راه نائب امام زمان و راه پاسداری از جمهوری اسلامی و در راه بر پا شدن حق و عدالت و رسیدن مستضعفان به حقشان فدا کنم.
شهید «اسماعیل حیدری»

از امت حزب اله می خواهم، شما را به خدا سوگند که روح اله را تنها نگذارید، اگر ما بسیجی ها و پاسداران تک تک فدای هدف امام روح اله شویم باز هم کسی است خدا می داند امام اسوه اسطوره تاریخ است و در این برهه از زمان کسی همچون او پیدا نمی شود.
شهید «امان اله زمزم»

اکنون جنگ بین اسلام و کفر است سعی کنید جبهه اسلام را قوی نگه دارید و از جبهه اسلام در هر کجا هستید به خوبی پاسداری کنید و ان را تقویت نمائید.
شهید «حمداله شمس الدینی»

ما پاسداران روح اله به یاد حسین بن علی ع به جبهه می رویم و در راهی که اومی جنگید می جنگیم و برای هدفی که او کشته شد کشته می شویم.
شهید «فلک ناز شمس الدینی»

این اسلام که با خون هزاران شهید بی پیکر و مفقود الاثر ناپیدا و مجروح و معلول شدن تعداد زیادی از بهترین انسان ها به دست ما رسیده از او خوب پاسداری کنید.
درباره تربیت فرزندانم همسرم با کمک ... طوری باید آنها را تربیت کنند که اسلام در رگ جان آنها معجون گردد تا در آینده به یاری خداوند انها هم پاسداران واقعی مکتب اسلام و قران باشند.
شهید «قربانعلی شمس الدینی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها