در آستانه روز پاسدار صورت گرفت؛

قدردانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از خدمات و حمایت های بهداشتی سپاه

علی احسان پور گفت: از حمایت‌های بی دریغ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در امر مقابله با بیماری کرونا قدردانی می کنم.
کد خبر: ۳۸۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ - 27March 2020

قدردانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از خدمات و حمایت های بهداشتی سپاه

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، دکتر «علی احسان پور» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر افزایش ظرفیت سیستم سلامت با حمایت همه ارگان‌ها، همزمان با سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا اظهار داشت: موارد جدید به تفکیک 10 مورد در اهواز، هفت مورد در خرمشهر، چهار مورد در باوی، پنج مورد در دزفول، شهرستان‌های شوشتر و ماهشهر هر کدام سه مورد، اندیمشک و آبادان، هر کدام دو مورد و شهرستان های امیدیه، شوش، مسجدسلیمان و هندیجان هر کدام یک مورد گزارش شده است.

وی به فوت سه نفر در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: مجموع فوت شدگان تا کنون به 74 مورد رسید ولی خوشبختانه سیر بهبودی نیز رو به رشد بوده و به 356 نفر رسیده است و در حال حاضر 180 بیمار مبتلا به کرونا هم در مراکز درمانی استان در حال دریافت خدمات هستند.

احسان پور ادامه داد: همچنان از مردم می خواهیم با در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال ویروس ما را در گذر از این برهه همراهی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تبریک روز پاسدار، از حمایت‌های بی دریغ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در امر مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: تجهیز و آماده سازی نقاهتگاه ها، تامین آمبولانس‌های لازم، فراهم کردن نیروهای درمانی مورد نیاز، ساخت و راه اندازی مراکز بستری و تخت‌های مراقبت ویژه، کمک به تامین مایع‌های شوینده و لوازم حافظت فردی و اقدامات در خور تحسین دیگر جزیی از اقداماتی است که سپاه پاسداران در همراهی با مجموعه‌های علوم پزشکی استان در مقابله با این ویروس انجام داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار