اختصاص ۵۰۰ نظامی صهیونیست برای اعمال قرنطینه در فلسطین اشغالی

با افزایش شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد به پلیس کمک خواهد رفت تا قوانین مربوط به قرنطینه را اجرا کند.
کد خبر: ۳۸۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ - 27March 2020

اختصاص ۵۰۰ نظامی صهیونیست برای اعمال قرنطینه در فلسطین اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد در گشت‌زنی به منظور اجرای قوانین قرنطینه در سرزمین‌های اشغالی، به نیرو‌های پلیس کمک خواهد کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، ارتش این رژیم در بیانیه‌ای اعلام کرد، حدود ۵۰۰ نیروی نظامی از روز یکشنبه به همراه نیرو‌های پلیس در «گشت‌زنی، قرنطینه و تأمین امنیت نواحی خاص، بستن راه‌ها و اقدامات مشابه» شرکت خواهد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود هشت گردان شامل دو هزار نیروی نظامی را برای انجام این وظایف آماده کرده است.

تا کنون بیش از ۳۰۰۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی گزارش شده است و ۱۰ نفر نیز در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

طبق دستور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علاوه بر تمام مراکز آموزشی، دیگر اماکن عمومی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید، شعب قضائی و ادارات دولتی تعطیل شده است.

وی هشدار داده کرونا می‌تواند ده هزار نفر از ساکنان فلسطین اشغالی را به کام مرگ کشانده و بیش از یک میلیون نفر را مبتلا کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار