سرهنگ رشیدی خبر داد؛

حمایت سپاه از بانوان بسیجی فعال در تولید ماسک

جانشین فرمانده سپاه سردشت گفت: قرارگاه بسیج سازندگی سپاه از خواهران بسیجی عضو پایگاه‌های مساجد فعال در تولید ماسک گاهی به صورت پرداخت نقدی برای خرید پارچه یا تامین پارچه مورد نیاز برای تولید ماسک حمایت می‌کند.
کد خبر: ۳۸۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ - 27March 2020

حمایت سپاه از بانوان بسیجی فعال در تولید ماسک

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «یعقوب رشیدی» جانشین فرمانده سپاه سردشت با بیان اینکه به دلیل تعداد بالای جانبازان شیمیایی در سردشت اقدامات مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان با قاطعیت و جدیت بیشتری در حال انجام است، اظهار داشت: برای همین منظور قرارگاه جهادی مقابله با شیوع بیماری کرونا در سپاه سردشت شکل گرفته است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به مردم و در صورت نیاز ارائه مشاوره‌های لازم به مردم از جمله وظایف این قرارگاه است و همچنین این قرارگاه با کمک قرارگاه بسیج سازندگی از گروه‌های مردمی و خواهران بسیجی عضو پایگاه‌های مساجد از آنها برای تولید ماسک حمایت می‌کند که این حمایت‌ها گاهی به صورت پرداخت نقدی برای خرید پارچه یا تامین پارچه مورد نیاز برای تولید ماسک است.

جانشین فرمانده سپاه سردشت ادامه داد: ماسک‌هایی که توسط بانوان بسیجی تولید می‌شود به صورت رایگان در اختیار مراکز درمانی و مردم مناطق محروم قرار می‌گیرد تا مشکلی از جهت تامین این نوع اقلام بهداشتی در شهرستان وجود نداشته باشد چرا که تقاضا برای خرید ماسک و دستکش با شیوع کرونا درکشور به شدت افزایش یافته و تامین این اقلام نیازمند همکاری مردم و همه دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی در بین خانواده‌های متضرر از شیوع کرونا در سردشت تصریح کرد: تاکنون در چندین مرحله این بسته‌ها توزیع شده که ارزش ریالی هر بسته پنج میلیون ریال بوده است.

سرهنگ رشیدی خاطرنشان کرد: بسته‌های غذایی توزیع شده در بین مردم توسط سازمان بسیج مستضعفین تهیه و تامین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها