استاندار یزد؛

بسیج یزد در مبارزه با کرونا پیشرو بوده است

محمدعلی طالبی گفت: اقدامات مردمی بسیج و نیروهای مردمی یزد در ستاد مبارزه با کرونا سرآمد کشور بوده است.
کد خبر: ۳۸۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 28March 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد صبح امروز در مراسم  رزمایش بیولوژیک سپاه و بسیج استان یزد که به مناسبت روز پاسدار صورت گرفت، اظهار داشت: با خدمات صورت گرفته در تمام بخش‌ها ما توانستیم از بحران عبور کنیم و به نوعی این بیماری را کنترل و مدیریت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه استان همراهی بسیار خوبی با مسئولان استان داشتند و بسیاری از برنامه‌ها، مراسم‌ها و تجمعاتی که مرتبط با روحانیت استان بود تعطیل شد.

استاندار یزد گفت: این بیماری و بحران در حالی که بسیاری از نقاط ضعفمان را نشان داد، در عین حال بسیاری از نقاط قوت را هم به ما یادآوری کرد که یکی از این نقاط قوت، وجود ظرفیت بالای بسیج و مشارکت مردمی در استان و کشور است.

طالبی ادامه داد: خوشبختانه با همتی که بسیج در کنار سپاه الغدیر استان داشت، توانستیم از این ظرفیت در بخش‌های مختلف استفاده کنیم که فرماندهان سپاه در این نشست اشاره‌های خوبی به آن داشتند.

وی افزود: خوشبختانه استان یزد در خیلی از این زمینه‌ها در کشور پیشرو بوده کما اینکه در اقدامات ستاد کرونا هم ما در کشور پیشرو بودیم به ویژه‌ در ارتباط با اقدامات مردمی بسیج و نیروهای مردمی، هم سرآمد کشور بودیم.

استاندار یزد با اظهار امیدواری برای اینکه هرچه سریع‌تر شرایط به حالت عادی برگردد و این ویروس را شکست دهیم عنوان کرد: این رزمایش دفاع بیولوژیک نشان دهنده ظرفیت بسیار خوبی است که ما در درون خودمان داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها